MAC Blushbaby Allık İncelemesi

/
8 Comments





Herkese günaydın! Bugün size MAC'te soğuk tonlu pembe allık ararken rastladığım ve bir süredir severek kullandığım bir allık olan Blushbaby'den bahsedeceğim. MAC bu rengi bej pembe olarak tanımlamış. Tanım gayet yerinde diyebilirim. İçerisinde bejin yanında hafif bir kahve tonu da var diye düşünüyorum.


Bu allık denediğim diğer MAC allıklara göre nispeten daha kalıcı diyebilirim. Ben bu allığı kontür amaçlı almıştım. (Soğuk tonlu pembe allıklarla çok doğal bir kontür uygulanabiliyor.) Bu allık benim işimi gördü fakat eğer buğday tenli veya esmerseniz allık olarak yüzünüzde paketteki ile aynı rengi elde edemeyebilirsiniz.


Benim yüzümde bu allık nispeten daha sıcak görünüyor ve rengi açık olduğu için çok belirgin durmuyor. Ben bu allığın en çok beyaz tenlilere yakışacağını düşünüyorum. Hem kontür amacıyla hem allık amacıyla kullanıldığında iyi bir sonuç elde edilecektir.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

8 yorum:

  1. işte benim aşkım =) bayılıyorum bu allığa! bitirirsem mutlaka alırım dediğim nadir allıklardan biri =)

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış sana

    YanıtlaSil
  3. fiyatı ne kadar bu allığın hiç mac ürünüm yok beyaz tenliyim ve mac ten tek ama her türlü kullanışlı bir allık almayı düşünüyorum ben allıkları yaz rengi ya da kış rengi sınırlaması yapmadan kullanmayı seviyorum sence her türlü makyaj için uygun mu hangi renk rujlarla uyum sağlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer beyaz tenliysen çok büyük ihtimalle yakışacaktır kırmızı pembe ve nude rujlarla güzel duruyor. Bütün mac ürünlerin fiyatlarına http://www.maccosmetics.com.tr/ 'den bakabilirsin canım.

      Sil
  4. Selam sana bir sey sormak istiyorum Ege bu renge dupe bir ucuz alternatif tavsiyen var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef canım hiç bulamadım :(

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe