Garnier Makyaj Temizleme Suyu vs Bioderma Sensibio H2O

/
4 Comments



Herkese günaydın! Bugün sizlere Bioderma H2O ve Garnier makyaj temizleme suyunun karşılaştırmasını yapacağım. Bioderma benim makyaj yapmaya başladığım günden beri kullandığım ve neredeyse hiç değiştirmediğim bir üründür. Makyajı oldukça iyi çıkartır, waterproof ürünlerde bile oldukça etkilidir. 


Garnier'in suyu ise makyajı temizleme konusunda Bioderma kadar olmasa da oldukça iyi diyebilirim. Waterproof makyajda ve rimelde ne yazık ki Bioderma kadar başarılı bulmadım. Bunun nedeni ise Bioderma'nın yapısının Garnier'e göre nispeten daha yağ / nemlendirici arası bir madde içermesi. Bu madde sayesinde makyajı daha rahat temizliyor.


Bunun dışında Garnier'in temizlemesini başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Fiyat farkını da göz önüne alacak olursak Garnier daha uygun fiyatlı bir seçenek olacaktır. Bioderma iki tanesi 60 TL iken Garnier makyaj temizleme suyu 12 TL. Tane bazında bakacak olursak iki kat fiyat farkı var. Garnier 400 ml ürün içeriyor. Bioderma ise 500 ml.


Eğer almışken iyisi olsun, uzun süre gitsin derseniz ikili Bioderma iyi bir seçenektir. Uygun fiyatlı olsun, işimi görsün derseniz Garnier kesinlikle ilk tavsiye edeceğim ürün olurdu.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

4 yorum:

  1. Ağır makyajlarda garnieri deneme fırsatım olmadı fakat günlük sade bir makyajda ciddi iş görüyor kesinlikle. Biodermayı tahtından edeceğini sanmam ama kesinlikle uygun fiyatlı bir alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum bioderma kadar iyi değil ama gayet iyi bir dupe :)

      Sil
  2. ben bioderma kullanmadım tercihimi Garnierdan yana kullandım. Öncesinde göz makyaj temizleyici kullanmazsam çok da etkili değil. Biraz dha kullanıp ben de yazısını paylaşmayı düşünüyorum. Tşkrler karşılaştırma için:)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe