Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum? // Youtube Update #25

/
0 Comments





Herkese günaydın! Bugün tekrar bir video tanıtım postu ile karşınızdayım. Bu videoda size fırçalarımı nasıl temizlediğimden bahsettim. Ben fırçalarımı yıkarken bir çok kişinin fırça temizliğinde sık tercih etmediği bir ürün olan katı sabunu kullanıyorum ve videoda da söylediğim gibi bu zamana kadar ne temizlenme açısından ne de hijyen açısından bir problem yaşamadım.

 Uzun bir zaman boyunca bebek şampuanı kullandım fakat katı sabun ile fırçalarımın çok daha kolay bir şekilde daha az su ve sabun harcayarak şampuan kadar iyi sonuç verdiğini gördüm. Son derece pratik olduğu için de devamlı yaptığım bir ritüel haline dönüştü.

Hepinize keyifli bir haftasonu dilerim!









You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe