Farın kalıcılığı nasıl arttırılır?

/
7 Comments






Herkese günaydın! Bugün sizlere farımı nasıl uzun süre gözümde tuttuğumdan bahsedeceğim. Kuru ve normal yapılı göz kapaklarına sahipseniz bir baz farın tutunması ve sabit kalması için gereken yüzeyi sağlayacaktır. Fakat yağlı göz kapakları için aynı şey genel olarak mümkün olmuyor. Ben yağlı göz kapaklarına sahibim. Sürdüğüm far 2 saat sonra yavaş yavaş silinmeye başlıyor. Yalnızca göz bazı kullanarak da yağlanmayı tamamen bloke edemiyorum.

Eğer sizin de böyle bir sorununuz varsa ve hayallerinizin bazını bulduysanız cidden çok şanslısınız. Ben ne yazık ki öyle bir ürün bulamadım ancak bu bahsedeceğim yöntemi geliştirdim. Aslında yaptığım şey bir yerde toz ve krem ürünleri bir arada kullanarak farı desteklemek. Şimdi biraz detayına inelim.





1. Adım: Rengi eşitleme

İlk olarak göz kapaklarınızdaki ton farklarını gidermek ve iyi bir tuval oluşturmak için göz kapaklarınıza tercihen likit yapılı bir kapatıcı sürün. Aynı zamanda bu işlem göz çevrenizi aydınlatacak ve sürdüğünüz farın rengini de destekleyecektir.






2.Adım: Sabitleme

Hem 1. adımda sürdüğünüz kapatıcıyı sabitlemek hem de göz kapaklarınızın yağlanmasını engellemek için ince yapılı bir pudra kullanın. Benim tercihim MAC Mineralize Skinfinish Natural. Göz kapağı üzerine pudra uygulamak bir makyaj hatası olarak biliniyor fakat farı uzunca bir süre tuttuğu için bence uygulamaya değiyor. Aynı pudrayı sadece göz kapağına değil göz çevrenize uygularsanız daha homojen bir görüntü elde edersiniz. Bu şekilde göz altındaki kapatıcıyı da sabitleyebilirsiniz.



3. Adım: Renk Destekleme (zorunlu değil)*

Uygulayacağınız toz farın yapışacağı bir alan oluşturmak için krem farlardan yardım alabilirsiniz. 2. Adımda sürülen pudranın üzerine krem yapıda bir ürün uyguladığınız zaman krem ürün pudra üzerinde dağılmayacağından rahatlıkla kullanabilirsiniz. Uygulayacağınız krem far toz farınızla aynı renk olursa rengi desteklemek açısından daha uygun olur.



4. Adım : Far

Rengi eşitledik, herşeyi sabitledik, renk için destek oluşturduk ve sıra uygulayacağınız fara geldi. Kullanacağınız farı MAC 239 tarzı, göz kapağına oturtmak için uygun bir fırça yardımıyla krem farın üzerine bastırıp çekerek uygulayın. Bu şekilde krem farı da sabitlersiniz ve maksimum renk/verim alırsınız.







Umarım benim yöntemlerim yardımcı olmuştur. Okuyan herkese çok teşekkür ederim!

Hepinize güzel bir pazartesi diliyorum!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0





You may also like

7 yorum:

  1. Bu sorunu yaşayanlar için faydalı bir çözüm önerisi
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben krem farın üzerine toz farla sabitliyorum akma, çizgilenme vs yapmıyor ama göz kapaklarım çok yağlı olmadığı için yeterli geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahh ahh keşke benim de öyle olsa :(

      Sil
  3. yağlı göz kapaklarından ben de çekiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Benim kuruydu goz kapaklarım yagliya dondu nedense.tesekkurler yazn için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduysam ne mutlu bana :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe