Estée Lauder - Double Wear Stay in Place Concealer İncelemesi

/
5 Comments





Herkese günaydın! Bugün size Estée Lauder'ın Double Wear kapatıcısından bahsedeceğim. Bendeki rengi 03 Medium. Bu kapatıcının piyasada light, light medium ve medium olmak üzere üç seçeneği bulunuyor. Ürünün fiyatı 82 TL.

Kapatıcılığı orta derecede. Göz altlarına uygulandıktan sonra MAC Select Cover 'da olduğu gibi sabitleniyor. Ancak sabitlenme özelliğine rağmen bende hafiften kırışıklıklara dolma yaptı.  Bitişi mat olduğu için üzerine pudra istemiyor. Uygularken fırça yerine parmakları kullanmak daha iyi sonuç veriyor. Yapısı fazla su gibi olmadığından ısı, ürünün erimesini sağlıyor ve daha homojen sonuç veriyor.

Kendi renginizi seçerken mutlaka yüzünüzde deneyin ve bir süre bekleyin. Bu kapatıcı oksitlenme yapıyor. Medium rengi benim cildimde uygulandığı anda aynı renk dururken bir kaç dakika sonra bronz duruyor.
Kalıcılığından olduka memnun kaldım. Sabah sürdüğüm kapatıcının etkisi akşam hala devam ediyordu. 



Ne yazık ki bayıldığım bir ürün olmadı. Piyasada aynı markanın da başka markaların da çok daha iyi performanslı kapatıcıları olduğunu düşünüyorum. Benim gözümde fiyat/performans açısından orta seviyede bir ürün oldu. Tabi ki severek kullanacağım fakat bir daha alacağımı sanmıyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

5 yorum:

  1. Selam ege sinavin nasildi
    Merak ettigim bir urundu bu yorum icin tesekkurler.
    3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fena değildi aslında da vakit sıkıntı oldu çelişkili sorular fazlaydı bilemedim o yüzden :( Ben teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. Merhaba Ege en sevdiğin göz altı kapatıcısı olarak kullandığın ürün nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) MAC moisture coverın şeklini select coverın ise yapısını beğeniyorum ama pratiklik açısından açık ara farkla Benefit Fake Up :)

      Sil
  3. Ben severek kullanamiyorum gozaltlarini kırışık gösteriyor pütür pütur duruyor çöpe atmayı düşünüyorum sizce nasıl uygulamaliyim

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe