Essie - for the twill of it Oje İncelemesi

/
0 Comments




Herkese günaydın! Bugün hayatım boyunca edindiğim en ilginç renkteki ojeden bahsedeceğim. Kendisi Essie'nin 2013 sonbahar koleksiyonunda çıkan For The Twill Of It isimli renk. Essie bu rengi yeşil yansımalı orta tonlu kahve olarak tanımlamış fakat ben bu ojenin içinde kahvelik görmüyorum. Bence bu oje yeşil ve mor yansımalı bir duochrome yani çift renkli.


Bu oje ikinci katta en güzel sonucu veriyor ve satinimsi yapısı sayesinde tırnaklardan hemen çıkmıyor. Bu oje kalıcı koleksiyona geçirildi mi yoksa sınırlı üretimden kalanları mı satıyorlar bilmiyorum fakat kesinlikle bittikçe alacağım bir renk olurdu diye düşünüyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe