Essie Angora Cardi VS Sally Hansen Plums The Word

/
4 Comments




Herkese günaydın!

Bugün çok sevdiğim iki ojenin renk karşılaştırmasını yapacağım. Ojelerimden bir tanesi Essie - Angora Cardi, diğeri ise Sally Hansen - Plums The Word. Ben yazılarımda iki ojenin rengini de soğuk tonlu mürdüm olarak tanımladım. İkisini ayrı ayrı incelediğimiz zaman çıkan sonuç bu. Fakat iki rengi yanyana getirdiğimiz zaman Essie biraz daha sıcak tonlu ve canlı, Sally Hansen ise nispeten daha soğuk tonlu ve soluk duruyor.


Essie olan benim aldığım günden beri çok sevdiğim ve kullanmaya kıyamadığım bir ojedir. Essie'nin eski paketine sahip olduğundan bulunma ihtimali düşük. Yeniden üretilip üretilmediğinden emin değilim. Bu yüzden kullanmaya çekiniyordum fakat Sally Hansen'ı renk olarak oldukça yakın bulduğumdan artık rahatlıklıkla kullanabiliyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

4 yorum:

  1. İkisi de güzelmiş ama oje için pahalılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa gereğinden fazla hatta OPIlar 30 - 40 tl civarında chanelleri söylemiyorum bile tabi biz şok :D

      Sil
  2. her ikisinin rengide çok hoş, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe