Berkin Elvan

/
2 Comments




Herkese çok hoş olmayan bir sabahtan günaydın. Gönül isterdi ki bugün de size kozmetikle, makyajla ilgili iç açıcı bir yazı yayınlayayım. Fakat dün sabah uyandığımda, Gezi eylemlerinde başından gaz fişeğiyle vurulan,  aylardır komada olan 15 yaşındaki Berkin'in hayata gözlerini yumduğunu öğrendim. O dakikadan itibaren ne kozmetik, ne güzellik, ne makyaj bana hiç bir şey ifade etmedi. 


Bu yazıyı yazıyorum, çünkü kalbim acıyor. Hiç tanımadığım, hayatım boyunca da tanıyamayacağım bir çocuk için kalbim acıyor. Ben 17 yaşındayım. 15 yaşında bir çocuk düşünün. Benden 2 yaş küçük. Bakkala ekmek almaya çıkıyor. Çıkmadan önce annesine ''Anne sen gazdan kaçamazsın, ben hızlı koşarım, ekmeği ben alayım.'' diyor. Yolda başına gaz kapsülü isabet ediyor. 269 gün komada kalıyor. 45 Kilodan 16 kiloya düşüyor ve sabah saat 07.00'da vefat ediyor.


Amacı ekmek olsun, eylem olsun, karşıdan karşıya geçmek olsun. 15 Yaşında bir çocuğun cenazesi olur mu? Okulu olur, dersi olur, sınavı olur, maçı olur, konsere bileti olur. Cenaze ne?


Sebebi ister siyasi olsun ister bambaşka bir şey. 15 yaşında bir çocuk ölmeli mi? 


Siyasi görüşünüz, dininiz, fikriniz, renginiz ne olursa olsun, bu olay kalbinizi acıtmıyorsa lütfen kendinizi bir sorgulayın. Bu çocuğun sizin çocuğunuz olduğunu düşünün. 



Sabaha daha mutlu bir yazı yayınlamak isterdim ancak kalbimden geçenleri yazmak bana daha doğru geldi.
Hepinize güzel bir gün dilerim.






You may also like

2 yorum:

  1. Çocuk öldü diyoruz, aleviydi diyorlar. Çocuk öldü diyoruz, elinde sapan vardı diyorlar. Bir türlü 15 yaşında bir çocuğun öldüğü anlamıyorlar...

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe