Alışveriş

/
4 Comments





Herkese günaydın! Bugün son yaptığım küçük alışverişten bahsedeceğim. YKM'nin de Boyner gibi Essie ojeleri 20 TL'ye düşürmesiyle uzun zamandır aklımda olan Mademoiselle ve For The Twill Of It  renklerini aldım. Bir de daha önceden çekilişe koymak için Essie ojelere bakarken bir tane kaldığını görünce A Cut Above rengini almıştım fakat kendime alamadığım için üzülmüştüm. YKM'de fazladan bir tane görünce hemen kendime de aldım.


Bir süredir soğuk tonlu pembe allıklarla kontür yapmaya merak saldığımdan MAC'te görüp bu iş için oldukça uygun olacağını düşündüğüm Blushbaby allığı da kaptım. ( İçinizde kafası karışanlar hatta saçma bulanlar olabilir ama cidden çok güzel ve doğal oluyor. Hatta soğuk tonlu yeşilimsi/grimsi renklerle çok daha güzel oluyor MAC-Coquette far bu renge güzel bir örnek.) İlk başta son derece simli bir allık olan Margin'i düşünmüştüm fakat Blushbaby o an daha cazip geldi. Bir sonraki gidişimde Margin'i bir daha deneyeceğim.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

4 yorum:

  1. Ojelerin renklerine bayıldım güle güle kullan =) Blushbaby benim favorilerimden biri hem allık hem kontur işini aynı anda yapıyor ve her renkle uyum sağlıyor umarım sende beğenirsin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum! mac springsheenden elim pek gitmedi buna ama kullandığım zaman çok beğendim duruşunu bakalım :))

      Sil
  2. Ykm'nin hangi mağazasından alışveriş yaptınız acaba? Başka mağazalarda bu renkler olmayabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Ankara Kentpark avmden yaptım :) evet ne yazık ki bazen kalmayabiliyor mademoiselle vardır da diğer ikisi önceki koleksiyonlardandı yanlış hatırlamıyorsam limited edition olabilir :/

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe