Sally Hansen - 420 Pacific Blue

/
2 Comments




Herkese günaydın! Bugün uzun zamandır raflarda görüp bir türlü almadığım ve bana hediye olarak geldiğinde bayıldığım bir oje ile karşınızdayım. Karşınızda Sally Hansen - 420 Pacific Blue


Bu oje hakkında konuşmak istediğim ilk şey yapısı. Essie ojeleri çok seviyorum ve Sally Hansen ojenin yapısını Essielerimden daha fazla beğendim. Yumuşacık ve sürümü çok rahat. Pigmentasyonları gayet güzel. Tek katta rengini veriyor. 


İlk kat çabucak kuruyor fakat ikinci kat biraz bekletebiliyor. Ojenin fırçası beni pek memnun etmedi. Nefret etme gibi bir durum yok kesinlikle ancak hoşuma gitmedi. Sanıyorum kesiminden dolayı uçları biraz sert.  Hem rengin ve yapısının güzelliğinden hem de sürümün kolaylığından  dolayı fırçayı görmezden geliyorum fakat bu ojenin bir sorunu var; kalıcılığı hiç iyi değil. Sabah sürdüğümde akşama kadar uçları yavaş yavaş çıkmaya başlamış oluyor ve ertesi güne dayanmıyor. 

Ne yazık ki durum bu. Her ne kadar kalıcılık sorunu canımı sıksa da aklımda kalan bir eflatun/mauve arası renk var. Onu aldıktan sonra Sally Hansen ojelerinin defterini kapatacağım sanırım.

Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

2 yorum:

  1. geçen sene pek bir modaydı bu oje o zamanda almamıştım yine almam bence beyaz tenli insanlarda çok güzel duruyor bide benim ellerim tombiş tırnaklarım biçimsizzz aaayyyy hiç yakışmaz bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle beyaz tende çok daha güzel duracak bir oje :)) aaa niye yakışmasın yahuu

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe