Sally Hansen 360 Plums The Word

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bugünün yazısı tekrar bir Sally Hansen oje üzerine olacak. Bir önceki Sally Hansen oje yazısını okumak için buraya, Sally Hansen ojeleri hakkındaki diğer bilgiler için şuraya tıklayabilirsiniz. Bu ojenin ince Sallh Hansenlardan farklı olarak daha kalın bir fırçası var. Bir diğer fark ise ince olanlar 11,8 ml iken kalın olanlar 14,7 ml.


Rengini soğuk tonlu bir mürdüm olarak tanımlayabilirim. Fotoğraflarda daha mora yakın görünüyor fakat soğuk tonlu mürdüm daha uygun bir tanım diye düşünüyorum. Bu oje'nin tek katı 60 saniyede kuruyor. Tabi ki biraz daha bekletmekte yarar var. İkinci katı da aynı oranda vakit alıyor.


Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Hepinize harika bir haftasonu diliyorum!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0








You may also like

2 yorum:

  1. İşte aradığım renk bu! Elimde buna benzer bir ojem var ama LE olduğu için kullanmaya kıyamıyordum şimdi rahat rahat onu bitirip bunu alabilirim =) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm :* aynen benim de bir essiem var kıyamıyordum bu çok iyi geldi :P

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe