Sally Hansen - 330 Grey Area

/
2 Comments






Good morning everyone from the last day of the week! Today I'm here with an another Sally Hansen nail polish which is 330- Grey Area. You can Click Here to learn more about the texture. On this post, I will only talk about the color. I can describe it as a cool purple toned grey. On the first coat, you can barely see the purple. Then when it comes to second one, the purple tone just disappear and you get just a proper grey color. Because of this, I like to apply one coat of this. 

Have a beautiful day everyone!



Haftanın son gününden herkese günaydın! Bugün bir başka Sally Hansen ojeden bahsedeceğim. Ojenin yapısı hakkındaki düşüncelerimi şurada belirtmiştim. Aynı şeyleri tekrarlamayacağım ve bugün sadece renginden bahsedeceğim. Rengini içinde soğuk mor bir ton bulunan gri olarak tanımlayabilirim. Bu ojenin ilginç bir özelliği var. İlk katta tırnakta bu mor tonu görebiliyorsunuz ancak ikinci kata geçtiğiniz zaman elde edilen sonuç klasik bir gri rengi oluyor. Bu yüzden ben bu ojeyi tek kat olarak kullanmayı daha çok seviyorum.

Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

2 yorum:

  1. Rengine bayildiiim ♥
    Ben ufak birsey sormak istiyorum izninle:)
    Ben amazon veya ebaydan alisveris yapmak istiyorum ama hic bir fikrim yok kargo ucreti nasil oluyor paypal guvenli midir ? Internetten ufak bi arastirma yaptim ama sanda sormak istedim. Kozmetiklerin takildimi hic gumruge falan ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım. http://egetunca0.blogspot.com.tr/p/paypal-online-odeme-yapmann-daha.html <-- burada bir kaç ip ucu verdim alışveriş yaparken dikkat etmen gereken. Ebayden hiç almadım ama çok fazla sahte ürün varmış amazon daha güvenli geliyor bana. Kargo ücreti aldıklarına göre hesaplanıyor check out kısmından görebilirsin. Paypal dünyanın en çok kullanılan alışveriş ve para aktarım sitesi. Ben bugüne kadar bir sürü para gönderdim-aldım ve hiç sorun yaşamadım. (paypalı amazon.com da kullanamazsın ama ebayde coastal scentste falan var) Bugüne kadar amazondan 3 ya da 4 paket coastal scentsten de 2 paketim geldi ama hiçbiri takılmadı. Ben hep usps seçeneğini seçiyorum yani en uygun fiyatlı olan kargoyu 2 günde gelenker fedex dhl vs ile geliyor olanlar da çoğunlukla takılıyor :/ Umarım yardımcı olmuşumdur :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe