Rimmel Wake Me Up Foundation Review

/
5 Comments

 *this post will be in Turkish sorry guys about that! See you tomorrow!



Herkese günaydın!

Ayın ilk yazısında hepimizin merakla beklediği Rimmel Wake Me Up fondöten yorumlarımla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim,  bu fondötenin adını boşuna vermemişler. Cildi yorgun görüntüden arındırıyor ve hoş bir görüntü kazandırıyor. Fondöteni uygularken alamıyorsunuz belki fakat ürün çok hoş bir krem kokusuna sahip. İçerisinde de SPF 15 var.  Şimdi gelelim diğer yorumlara.


Fondötenin henüz testerları gelmediği için isimlere bakarak renk seçimimi yaptım. Seçtiğim renk 201 Classic Beige oldu fakat bende fazlaca pembe durduğunu hissediyorum. Renk tam ama alt ton farklı. Fondötenin içinde son derece küçük ışıltılar var. Bu ışıltılar dikkatlice güneşin altında bakıldığında belli oluyor ancak uzaktan cildiniz hoş bir şekilde parlıyor gibi duruyor. Bu fondöten en iyi kuru - karma ciltlere gider diye düşünüyorum. Yağlı ciltlerde çok parlak, çok kuru ciltlerde ise kabuk kabuk durabilir.


Fondötenin bitişine glowy demişler fakat bence bitişi satin. Işıltılar sayesinde nispeten daha parlak duruyor. Fondötenin çok yumuşak ve kremsi bir yapısı var. Ciltle harika bir şekilde bütünleşiyor. Kapatıcılığına orta derece diyebilirim fakat kesinlikle sıfır değil.
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi göz altlarımı iyi bir şekilde kapatırken sivilce gibi kusurları kapatmadı.


Son olarak fondöten cam paket içerisinde plastik pompasıyla geliyor. Açıkçası pompayı biraz kalitesiz buldum fakat cam şişe oluşu sebebiyle pompayı görmezden geliyorum. Cam şişeler bana her zaman daha sağlıklı oluyor gibi geliyor. Bu yüzden sevdiğim bir ürün oldu. 


Bu ürünü 25 TL'ye Watsonslardan satın alabilirsiniz.

*Bu ürün henüz standlara yerleştirilmediği için görevliden isteyerek alabilirsiniz. Eğer standlarda bulunuyorsa bu uyarıyı dikkate almayın :)

Hepinize harika bir gün dilerim!





You may also like

5 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Watsonsa ilk fırsatta gidip almam lazım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :* Haydi bakalım :p

      Sil
  2. Sarı alt tonlu olanları var mı acaba

    YanıtlaSil
  3. internette var diye okumuştum canım ama TR'ye hangileri geldi hangileri gelmedi bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum :/

    YanıtlaSil
  4. Sürdükten sonra oksitleniyor mu ?

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe