Protect // Hair Week Day: 1

/
6 Comments





Good morning everyone. I'm here with the first post of the hair week which is protect. It is actually the most important issue about hair health isn't it?  I'm not going to mention about ''TR only'' products in english. Sorry about that. Let's talk about the products.


Herkese günaydın! Bugün saç haftasının ilk yazısı olan koruma ile karşınızdayım. Saç haftasının en önemli postu olduğunu söyleyebilirim.  Saç sağlığı tamamen saçı korumayle alakalı değil mi zaten? Şimdi kullandıklarıma bir göz atalım.



Conditioner: 


Lush American Cream: My hair needed lots of moisture when it was long. I was using more like creamy - oily product to soften my hair. Especially the bottom parts. But since I cut my hair it gets oily in a day and it doesn't need so much moisture cause it's healtier than my long hair. So now I'm using my Lush American Cream.

 Saçlarım önceden uzundu ve son derece sağlıksızdı. Saçlarımı güçlendirmek ve yumuşatmak için daha kremsi ve yağlı ürünleri tercih ediyordum. Ancak saçlarımı kestirdiğimden beri saçlarım çok hızlı yağlanıyor ve önceden kullandığım ağır ürünlerle saçlarımı yormak istemediğim için de bulabildiğim en hafif yapılı saç kremi olan Lush American Cream'i tercih ettim.


Down Under Naturals: Saçlarım uzun ve sağlıksızken severek kullandığım bir üründü fakat saçlarımı kısalttıktan sonra saçlarımı ağırlaştırdığı ve yağlandırdığı için kullanmayı bıraktım. Sağlıksız ve kuru saçlar için çok güzel bir seçenek olabilir. Çok uygun fiyatlara küçük boyları satıldığı için rahatlıkla denenebilinir.


L'oreal Elseve Re-Nutrition hair mask: Saçlarım sağlıksızken yanımdan ayırmadığım bir üründü diyebilirim. Yurt dışına çıkarken bile yanıma almıştım. 4. Kutumdan sonra saçlarımı kestirdim ve yağlandırdığı için bırakmak zorunda kaldım. Eğer sağlıksız saçlarınız varsa bir göz atmanızı öneririm.




Heat Protector:

Schwarzkopf Gliss Heat Protector Spray: This is the only heat protector that I have ever used in my life so I don't have lots of product choises for you guys but I think they all doing their job well (generally), we don't need to talk about that so much. I'm spraying it on my hair before the heat process and  I think my hair looks much more glowy and voluminous with spray. It protects and I don't have any bad thing to say about the product. 


Bu benim hayatımda kullandığım ilk ve tek saç koruyucu spreyim olduğu için bu konu hakkında çok fazla konuşamayacağım fakat genel olarak hepsi aynı işi yapıyor bu yüzden bir çok iyi çok kötü karşılaştırması yapılabileceğini sanmıyorum. Zaten ülkemizde çok fazla seçenek olmadığından elimizdeki seçenekler için durum bu. Bu ürünü saçıma herhangi bir ısı veren aleti uygulamadan önce sıkıyorum ve tarıyorum. Bu ürünü kullanmaya başladığım zamandan berş saçlarım nispeten daha az yanıyor. Ayrıca spreylediğim zamanlarda saçlar şekillendirildikten sonra daha parlak ve canlı duruyor. Ürün saçımın yağlanma periyodunu biraz kısaltıyor. Bunun dışında ise söyleyecek olumsuz bir eleştirim sanırım yok.




Have a beautiful day!

Hepinize harika bir gün dilerim!




You may also like

6 yorum:

  1. Teşekkür eeriz bize bu bilgileri verdiğin için bende senin gibi bir blog ve youtube kanalı açmak istiyorum amaa korkuyorum bu arada seni hergün takip ediyorum bu iş için baya çalışıyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim :* Bence yapabileceğini düşünüyorsan açmalısın! Çünkü hem eğlenceli (en azından benim açımadan :P) hem de çok güzel insanlarla tanışıyorsun güzel şeyler yaşıyorsun falan hoş yani :))

      Sil
  2. peki egecim nasil uyguluyosun o spreyi sac kuruyken mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kuruyken uygulamayı daha çok seviyorum ama ıslakken de uygulanabilir tabi k,:)

      Sil
  3. Pardon Ege bir şey soracağım bu blogger şablonunu nereden buldun çok merak ettim.Ücretli mi?Nasıl bu hale getirdin bu siteyi yardım aldın mı?Şablonu patlaşırsan sevinitrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bu aslında bi şablon değil basicle başladım her şey kod yazarak ve yerleştirerek yapıldı :) Birinden herhangi bir yardım almadım googledan aratarak buldum diyebilirim.

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe