Nars Amour Blush Review // Nars Amour Allık İncelemesi

/
2 Comments





Good morning everyone! 
Today I'm going to talk about my new favorite Nars blush which is Amour. I am really struggled to say something about the color. Nars says it's a peachy pink but I don't think so. It has a little bit peach color in it but I'm gonna describe the color as a pink toned coral. It also has a little plum tone in it. It is very similar to Mac Desert Rose blush. Desert Rose might be little bit pinker. Keep your eyes open for a dupe post.


As you can guess, it has a beautiful texture and very satisfying pigmentation. You should apply with duo-fiber kinda brushes. Or else your cheeks gonna look like a clown. I think it goes with every skintone. Especially on the light shades.

Have a beautiful day!




Herkese günaydın!
Bugün son zamanlarda en çok kullandığım allıklardan biri olan Nars Amour'dan bahsedeceğim. Ben hayatımda bir rengi tanımlamakta bu kadar zorluk çektiğimi hatırlamıyorum. Nars bunu şeftalimsi pembe olarak tanımlamış. Evet çok parlak ışıkta bakıldığında hafif bir şeftali yansıması var ama şeftali pembe denen şey bu olamaz, olmamalı. Ben bu rengi pembe tonlu mercan olarak tanımlayacağım. Sanırım içerisinde hafif  bir mürdüm tonu da var. Mac Desert Rose'a çok benziyor. Desert Rose biraz daha pembe kalıyor. Yakında karşılaştırma yazısı gelecek. 


Tahmin edersiniz ki güzel bir yapısı ve pigmentasyonu var. Kesinlikle duo-fiber tarzı fırçalarla yumuşak bir şekilde uygulanmalı. Aksi takdirde yanaklar boya küpüne dönebiliyor. 


Ben her cilt tonuna yakışacak hoş bir renk olduğunu düşünüyorum. 

*Bu ürünü Sephoralardan 85 TL'ye alabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

2 yorum:

  1. Güle güle kullan ayrıca rengine bayıldım eminim sana da yakışacaktır :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe