Maybelline Color Sensetional Shine Gloss - 420 Glorious Grapefruit

/
2 Comments




Herkese günaydın! Bugün uzun zamandır yazısını yazmayı istediğim halde bir türlü sıra gelmeyen Maybelline Color Sensetional Shine Gloss 'tan bahsedeceğim. Ürünün ince uzun oldukça şık bir görüntüsü var. Ne yazık ki aplikatör kısmındaki metalimsi tutma bölgesi parmak izi bırakabiliyor veya çizilebiliyor. Bendeki renk 420 Glorious Grapefruit. Şimdi gözüm nude ve bordo tonlarında. 8 Mart sıkı bir indirimle gelirse alacaklarımdan biri olacak gibi.




Rengini şeftalimsi mercan olarak tanımlayabilirim. Bu lipgloss'u oldukça beğendim çünkü renkler çok güzel, dudakta yapış yapış olmuyor ve meyve suyu - jelibon tarzı bir kokusu var. Kiminin hoşuna gitmeyebilir ama ben memnun kaldım.

Ben bu ürünü bol bol kullanmak yerine makul miktarda dudağıma yedirerek uygulamaktan hoşlanıyorum. Bu şekilde hoş bir renk ve daha doğal bir görüntü elde ediyorum. Ayrıca bu şekilde saçlarımın sürekli dudağıma yapışmasını engellemiş oluyorum.


Ne yazık ki ürün dudakta çok uzun süre kalmıyor. Neredeyse her lip glossta olduğu gibi tazelemeniz gerekebiliyor.


Tam olarak emin değilim ancak fiyatının 23 TL civarında olması lazım. Yani indirimi bekleyin derim.

Hepinize harika bir gün dilerim!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0





You may also like

2 yorum:

  1. Gule gule kullan canım bendede eski serisinden buna benzer bir rengi vardı severek kullanmıştım

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe