MAC Springsheen Blush Review // MAC Springsheen Allık

/
0 Comments




Good morning everyone! Today I'm here with another MAC post. Which is a blush called Springsheen. When I bought this blush, I couldn't see a revolution coming up in my mind. As a pink and matte blush lover, this blush made a huge difference on my taste. The color is amazing for spring and summer time. Maccosmetics.com describes the color as a golden tawny peach. Golden and peach is right but I can't see any tawniness in it. It might have a little bit coral tone on the pan but it looks more peachy on the face.


I haven't tried Nars Orgasm yet. But swatched it more than million times and I can say they are very similar. The difference is, Orgasm has golden shimmers in it but Springsheen has a golden sheen in it. You know what I'm saying? Because of this blush I'm getting very curious and excited about Nars Orgasm and the other most famous shimmery blushes like MAC mineralize ones.

Have a beautiful day guys!




Herkese günaydın! Bugün tekrar bir Mac postu ile buradayım. Bugünün yazısı benim için bir devrim niteliğinde olan, hatta son zamanlarımın favorilerinde çoktan yerini alan bir allık üzerine olacak. İşte karşınızda Mac Springsheen. Pembe ve mat allık seven biri olarak bu allık bana hep çok uzak görünüyordu fakat bir gün zincirlerimi kırıp kendimi kasada bu rengi alırken buldum. Şimdi anlıyorum ki bir şeyi sevmem sanıp denemeden pas geçmek çok anlamsızmış. Resmen pişman oldum. Adından da anladığınız gibi mükemmel bir bahar - yaz rengi. Maccosmetics.com.tr bu rengi altın esmer şeftali olarak tanımlamış. Ne yazık ki ben herhangi bir esmerlik göremedim fakat rengi altın yansımalı şeftali olarak tanımlayabilirim. İçerisinde çok hoş bir mercanlık da var fakat uygulandığı zaman iyice şeftali görünüyor. 


Nars Orgasm'ı denemedim ama milyonlarca defa eline koluna swatchlamış biri olarak söyleyebilirim ki gerçekten birbirlerine çok benziyorlar. Orgasm bana Springsheenden farklı olarak daha simli geldi. Springsheen de altın bir yansıma varken Orgasm da altın rengi simler var. Bu allık yüzünden aklım biraz da Orgasm'da kalmadı değil. Bakalım zamanla ne olacak :)

Herkese harika bir gün dilerim!








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe