Mac Sable Eyeshadow Review

/
6 Comments




Herkese günaydın! Bugünün yazısı yakın zamanda edinip bayıldığım ve artık sürekli elimin gittiği bir MAC far olan Sable üzerine olacak. Sable gene MAC'in ünlü farlarından Satin Taupe ve Bronze'un karıştırılmış hali. İkisini karıştırınca çıkan sonuç neredeyse birebir Sable.

 Rengi Mac'in sitesinde bronz sedefli altın - mürdüm olarak tasvir edilmiş. Ben altınlık göremiyorum fakat diğer tüm tanımları içerisinde biraz biraz barındıran bir renge sahip. MAC'ten palet doldurmaya yeni başlayacak kahverengi far severler için alınabilecek en güzel renklerden bir tanesi diye düşünüyorum. 

İster diğer farlarla kombinleyin, ister siyahlarla destekleyin her şekilde güzel gözükecektir. 

www.maccosmetics.com.tr'den 37 tl'ye alabilirsiniz.


Herkese harika bir gün dilerim! 



Mail: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0
İnstagram: @egettunca








You may also like

6 yorum:

  1. renk çok güzel paletim için buna da bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ediyorum :P

      Sil
  2. Benim gözümde oldukça bronz durdu bu far o yüzden kışın pek elim gitmedi ama yazın hakkını veririm diye düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden mii benim de elimden düşmüyor kafayı bozdum iyice bununla :P

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe