MAC Mineralize Skinfinish Natural // Best Powder Ever!

/
0 Comments




Herkese günaydın! Bugün size çok uzun zamandır almayı planlayıp her seferinde es geçtiğim ve bundan yaklaşık 3 hafta kadar önce alıp bayıldığım bir ürün olan MAC Mineralize Skinfinish Natural ' dan bahsedeceğim. Bu kadar zamandır günlük yaşantısında adam gibi pudra kullanmayan ben bu ürünle tanıştıktan sonra bir pudra aşığı olduğumu söyleyebilirim.


Ben bu ürünü göz çevremde kullandığım kapatıcıyı sabitlemek için almıştım. Özellikle de kendi cilt tonumdan yarım - bir ton açık olmasına özen göstermiştim. Loose pudraların her zaman göz çevresini sabitlemede daha iyi olduğu bilinen bir gerçek fakat ben göz çevremde nispeten daha aydınlık bir görüntü istediğimden ve bu pudrayı da oldukça ince yapılı bulduğumdan bir şans vermek istedim.


Fakat tabi ki mağaza spotlarının oyununa geldim ve medium rengi benim cilt tonuma birebir oldu. İstediğim renk olmasa da cildimle aynı renk olması sayesinde  hem kapatıcı sabitlemek hem de parlamayı önlemek adına tek elimin gittiği ürün oldu.






Ürünün yapısı hafif tebeşirimsi ve inanılmaz hafif. Cildinize uyguladığınızda hiç bir şekilde ağırlık yapmıyor. Cildi kesinlikle matlaştırmıyor aksine ciltteki yağlı görüntüyü alıyor ve hoş bir aydınlık veriyor.


Ben göz altlarıma ve T bölgeme  Real Techniques Setting Brush yardımıyla uyguluyorum. Ben pudrayı her zaman minimum kullanma taraftarıyım. Bu yüzden daha küçük bir fırça ile daha az ürün kullanmış oluyorum ve istediğim yarı mat + aydınlık görüntüyü yakalayabiliyorum. Ürün göz altları ve sivilceler için kullanılan kapatıcıyı oldukça iyi sabitliyor.


Dikkat edilmesi gereken şey ise ürün fazla kullanıldığında çizgilenme olabiliyor. Bunu önlemek için küçük bir fırça ile minimum ürün kullanılarak uygulamak en ideal çözüm diye düşünüyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe