MAC Jest VS MAC Naked Lunch

/
6 Comments





Herkese günaydın! Dünün yazısında söz verdiğim gibi bugün iki adet çok sevdiğim farın karşılaştırmasını yapacağım. Farlardan biri MAC Jest ve diğeri MAC Naked Lunch.

Öncelikle pan üzerinde çok fazla belli olmadığı halde swatchlarda rahatlıkla anlaşıldığı gibi aralarında bariz bir renk farkı var. Jest daha eflatun - lila bir renge sahipken, Naked Lunch içerisinde şeftalimsi sedef barındıran pembemsi bir renk.

Bir çok kullanıcısının bildiği gibi Naked Lunch çok güzel bir renk olmasına rağmen son derece pigmentsiz ve tek başına yok gibi duran bir renk. Ciltte belli olması için bol bol sürmeniz gerekiyor ve buna rağmen aşağıda gördüğünüz kadar renk elde edebiliyorsunuz. Jest ise sizi yormayan, sürdüğünüzde rahatlıkla belli olan bir renk.


Henüz elimde jest yokken Naked Lunch'ı aydınlatma rengi olarak kullanırdım. Fakat Jest elime geçtiğinden beri Naked Lunch'a elim gitmiyor diyebilirim.


Umarım karşılaştırmam yararlı olmuştur.
Hepinize harika bir gün dilerim!

Twitter: @egetunca0
Email: egetunca0@hotmail.com







You may also like

6 yorum:

  1. wallahi jeeeest oldum :)) naked lunch için kimseden iyi bir yorum duymadım zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D çok pigmentsiz olmasa renk süper de işte :))

      Sil
  2. jest bariz daha güzel bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben naked lunchı da beğeniyorum aslında ama bir seçim yapmak gerekirse bence de jest :))

      Sil
  3. JEST'in rengi nekadar guzelmis boyle :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe