MAC Jest Eyeshadow // MAC Jest Far

/
4 Comments



Herkese günaydın! Bugün hep gittiğim Tunalı MAC'te hiç karşılaşmadığım fakat Kentpark avm. MAC'te girer girmez dikkatimi çeken ve dakikasında aldığım bir far olan Jest'ten bahsedeceğim. Bu farı tam manasıyla Naked Lunch'ın kardeşi olarak tanımlayabilirim. Naked Lunch ile kıyaslanması yarın! 

Mac Jest'i buz renklerinde ışıltılı hafif şeftali olarak tanımlamış. Bu hayatımda duyduğum en tuhaf MAC tanımıydı diyebilirim. Ben içerisinde hiç şeftalilik göremedim. Buz renklerinde ışıltılı eflatun - leylak çok daha iyi bir tanım olurdu. İçerisinde hafif bir pembelik de var ama görünen renk çok açık bir eflatun - lila. 

Gözde mükemmel bir aydınlatma rengi olarak kullanılabilir. Ben hem aydınlatma rengi olarak hem de göz kapağıma sürüp çıkmak için kullanıyorum.

Hepinize harika bir gün dilerim!




** Swatchlarda sol taraftaki JEST, sağ taraftaki NAKED LUNCH






You may also like

4 yorum:

  1. Bu fari birkac gundur arastiriyorum sanirim artik alacagim :) Yarinki yazini da bi okuyayim umarim naked lunchtan daha pigmentlidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim ben bayıldım buna :P Yarın daha detaylı bahsedeceğim ama şöyle söyleyeyim açık ara daha pigmentli

      Sil
  2. nude tude paletimde birebir aynı renkte far olunca almaktan vazgeçmiştim güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa aynen çok benziyolar :o teşekkür ederiim :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe