Mac Cherish Lipstick // Kumral tenliler için mükemmel nude!

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bugün kendime çok yakıştırdığım ve benim gibi kumral tenlilerde çok hoş duracağını düşündüğüm nude bir rujla buradayım. İşte karşınızda MAC - Cherish. Mac bu rengi hafifletilmiş şeftalimsi bej olarak tanımlamış. Tanım gayet yerinde fakat içerisinde hafif bir pembelik var mı diye düşünmüyorum değil. Dudakta ise tam bir nude oluyor. Kesinlikle ölü gibi göstermiyor ve kahve tonlu farlarla müthiş dengeleniyor.


Benimkisinin yapısı Satin. Yani rengini tam veriyor, kadifemsi bir his bırakıyor. Benim dudaklarım genel olarak kuru olduğundan lip balm uygulamadan sürünce kabuk kabuk duruyor ancak dudak yapınız normalse siz böyle bir sorun yaşamayacaksınız.


Yalnız mağazadayken anlamadığım bir şekilde bu rujun bir satin bir de amplified olanını gördüm ve satini seçtim. Ancak maccosmetics.com.tr'den baktığımda sadece satin olanını buldum. Sanıyorum bir karışıklık oldu ancak cidden merak ettim. Tunalı MAC'e bir daha bakmayı planlıyorum sırf bunun için :P

Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

2 yorum:

  1. Egeciim rengi cok guzel guzel gunlerde gule gule kullan canim :)
    Sendende cantamda ne var videosu gormek isteriz youtube da sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :* Umarım yapabilirim bir gün :p

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe