Hold // Hair Week Day: 3

/
0 Comments


Good morning everyone! Today I'm here with the third post of hair week which is hold. I'm going to talk about how am I keeping my hair in place. I'm not using these products on daily basis but sometimes my hair needs a little help to keep the shape so here the product that I use for it.

Herkese günaydın! Bugün saç haftasının 3. yazısı olan Hold ile buradayım. Bu postta size saçımı sabit tutmak için kullandığım ürünlerden bahsedeceğim. Doğruyu söylemek gerekirse bu tarz ürünleri bir çok kişide de görüldüğü gibi uygulamaya üşenebiliyorum fakat dünkü postta şekillendirmeyi anlattığıma göre bugünün postu kesinlikle şekli sabit tutmayla ilgili olmalıydı. Hadi şimdi ürünlere geçelim.


Nivea Volume Sensation Styling Spray

This is a product that hold my hair all day long. It has a pretty strong texture and it holds my hair very well. Also I'm using it just for giving a volume. Keeping my head upside down and spray it all over my hair and shaking it. This gives an awsome volume to my hair.

Bu ürün oldukça sert bir yapıya sahip. Bu sayede saçı bütün gün boyunca yerinde tutuyor ve şeklin bozulmasını minimuma indiriyor. ben bu ürünü hacim kazandırmak için de kullanıyorum. Başımı eğip saçlarımın arka kısımlarına ürünü sıkıyorum ve ellerimle karıştırıp fırçalıyorum. Bu çok iyi bir hacim kazandırıyor. Tabi ürünün kullanıldıktan sonra yıkanmadan yatılmaması gerekiyor. Yoksa saç berbat bir hal alabiliyor.


Enliven Extreme Hold Mousse

This product has a mousse texture. It doesn't hold my hair well but it gives a nice volume. I love it beacuse of that. It gets my hair little bit oily but I think its because of my thin hair. Thicker hairs would like it more.

Bu köpük yapılı bir saç ürünü. Daha doğrusu saç köpüğü. Saçlarımı bütün gün tutma gibi bir durum kesinlikle yok fakat hoş bir hacim veriyor bu yüzden seviyorum. Saçlarımı biraz yağlandırıyor ama sanırım bu benim saçımın ince telli oluşu ile alakalı. Kalın telli ve gür saçların bu tarz ürünleri daha çok seveceğini düşünüyorum.



Have a beautiful day!

Hepinize harika bir gün dilerim!


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe