Give A Shape // Hair Week Day:2

/
0 Comments





Good morning everyone! Today I'm here with second post of the hair week which is shaping. I'm not a big fan of hot hair tools I can't use them daily basis cause I'm so lazy for it. But when it comes to events, meetings and stuff like that, I'm using my hair curler and straightener. 


Herkese günaydın! Bugün saç haftasının ikinci postu olan şekillendirme ile karşınızdayım. Aslında sıcak şekillendirme aletlerinin çok büyük fanı sayılmam. Hem tembelliğimden hem saçlarım kırıldığından çok fazla kullanmıyorum. Fakat bir etkinliğe giderken haliyle düzleştirici ve maşa kullanıyorum.





Rowenta Creation Hair Straightener:

This is a good option for the people that has weak hair like me. I'm using it on 180 degree or else it damages my hair. Also I'm using a brush to keep my hair voluminous and natural looking. I'm straighting and brushing every section one by one. 

Bu düzleştirici benim gibi zayıf saç telleri için oldukça uygun bir seçenek. Ben 180 derece de kullanıyorum. Daha yüksek dereceler saçıma hasar veriyor. Ayrıca her düzleştirmeden sonra fırça yardımıyla baştan uca kadar fırçalıyorum. Bu şekilde daha doğal ve hacimli bir görüntü elde ediyorum.




Remington Pro Soft Curl:

Remington products are generally best ones on the market. I'm using their thick curler. It gives kinda Alexa Chung look to my short hair. (Yes, I laughed too) But I think it works much better on long hair. It gives loose and beachy curls. And it doesn't give damage the hair as much as other ones. Using it on 180 to 200 degree. It's ideal for my hair.


Remington ürünleri genel olarak marketteki en iyi ürünler diye düşünüyorum. Ben bu markanın kalın saç maşasını kullanıyorum. Bu ürünle kısa saçlarda Alexa Chung modeli elde edilebiliniyor ama bence uzun saçta çok daha iyi duruyor. Hafif, doğal görünümlü, ''beachy'' denilen dalgalı saç modeli elde edilebiliniyor. Ben 180 - 200 derece arasında kullanıyorum. Böylece saçlarıma zarar vermiyor.





You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe