Essie Angora Cardi Nail Polish Review // Essie Angora Cardi Oje

/
2 Comments




Good morning everyone! Today I'm going to talk about a nail polish from my favorite nail brand Essie. This is in the shade Angora Cardi. This is one of their old bottles, the new ones does not have a ''e'' sign on the top and they have stickers on them. I prefer the old bottles because they look better and the brushes way much more handy. Also the old ones are 15 ml but the new ones are 13,5 ml. 

I can describe the color as a cold toned light plum. It looks like lilac-purple on the picture down below but actually it looks more like redish on the nails.

Have a beautiful day!


Herkese günaydın! Bugün en sevdiğim oje markası olan Essie'nin Angora Cardi isimli ojesi ile buradayım. Angora Cardi Essie'nin eski şişelerinde bulunuyor. Eski ojeleri ben daha çok seviyorum. Yenilerin üzerinde artık ''e'' kabartması yok ve üzerlerinde etiketler var. Eski ojeler 15 ml iken yeniler 13,5 ml. Ayrıca eski olanların fırçalarını yenilerden daha çok seviyorum.  Essie ojeleri daha önce şurada da bahsettiğim gibi çok beğeniyorum. Yapıları harika, tırnakta çabucak kuruyorlar, dağılmıyorlar ve en önemlisi de çabucak kuruyorlar. Ne yazık ki çok kalıcı değiller ancak iki kat uygulandığında bir kaç günü geçirebiliyorlar. 

Angora Cardi'nin rengini soğuk tonlu bir mürdüm olarak tanımlayabilirim. Tırnaklarımda renk daha eflatun/mor gibi çıkmış fakat o renge göre daha kızıl bir rengi var.

Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe