Essence Love Letters Koleksiyonu Aydınlatıcı İncelemesi

/
4 Comments


Herkese günaydın! Bugün Essence'in son gelen Love Letters isimli koleksiyonundan aldığım tek ürün olan aydınlatıcıdan bahsedeceğim.


Aydınlatıcının üzerindeki baskıyı, görünüşünü çok beğendim. Rengi harika  fakat ne yazık ki beğenmediğim bir kaç özelliği oldu. Ürünün rengi paketteyken olduğundan daha pembe duruyor. Uygulandığında nispeten daha pembe tonlu bir inci rengi gibi görünüyor. Yapısı yumuşacık ve sürümü kolay. Yüzde aydınlatıcı var diye bağırmıyor. Bu özelliklerin hepsi harika.


Bu aydınlatıcı ile ilgili olan sıkıntım ise aydınlatıcının içinde ışıltılı görüntünün dışında minik sim taneleri bulunuyor. Bu sim taneleri, aydınlatıcı yüze uygulandıktan sonra yavaş yavaş bütün yüze yayılmaya başlıyor ve bir süre sonra bütün yüze dağılıyor. Aynı sorunu yazısını şurada yazdığım Essence aydınlatıcıda da yaşamıştım.


Marka umarım bu durumu fark eder ve böyle güzel aydınlatıcıların içine büyük sim parçaları koymaktan vazgeçer.


Herkese harika bir gün dilerim!








You may also like

4 yorum:

  1. ben de aldım ama henüz ne yapacağıma karar veremedim bunu kullansammı kullanmasammı bilemedim süs olarak daha şirin olacak galiba..

    YanıtlaSil
  2. Aynı aydınlatıcıyı ben de inceledim ve simlerden hoşlanmadığım için almadım. Love letters koleksiyonundan aldığım tek şey somon rengi şirin oje :)) Güle güle kullanamayacağın için üzgünüm Ege'cim ama neyse ki uygun fiyatlı markalardan biri de Allahtan çok fazla paran yanmamış. Sana da harika günler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın ya ben de ya blotting kağıtlarından alacaktım ya bundan bunu seçtim olmadı :D

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe