Dry Shampoos // Hair Week Day: 4

/
4 Comments




Good morning everyone! Today I'm here with the 4th post of the hair week. I thought I should mention about my dry shampoos on today's post. A hair week can not be without dry shampoo post. So here I am with three different choices. Let's see em.


Herkese günaydın! Bugün uzun zamandır bahsettiğim ve kullandığım kuru şampuan postu ile karşınızdayım. Bu saç haftası kuru şampuan yazısı olmadan tamamlanamazdı değil mi? Bugüne kadar üç farklı kuru şampuan denedim ve sonunda haklarında olan yorumlarımı paylaşabiliyorum. Hadi şimdi ürünlere bakalım.



Watsons Dry Shampoo

I think this is the most ineffective dry shampoo that I have ever used. It does not doing anything to my hair. Also it doesn't give any volume. It has a nice smell but does not work for me.


Bu kuru şampuan kullandıklarım içinde kesinlikle en etkisiz olanıydı diyebilirim. Ürünün güzel bir kokusu var fakat saçıma koku vermesi dışında hiç bir şey vermedi. Ne hacim ne de temiz bir görüntü alamadım. Bu yüzden bende işe yaramayan bir ürün oldu.




Tony&Guy Cleanse Dry Shampoo

This is the most expensive dry shampoo on the list and I think the product is good but not as much as the price. It gives volume and a clean look also has a very sleek packaging but I don't like the smell of it. Product works well but I don't think that I'm going to buy it again.


Bu ürün hakkında söyleyeceğim ilk şey kesinlikle listenin en pahalı ürünü olduğu. Ürün saça hacim veriyor ve temiz sayılabilecek bir görüntü veriyor. Yani işini gayet iyi yapıyor ancak fiyatının 40 TL olduğunu düşünecek olursak bence fiyatının ederi bir ürün değil. Ürünün kokusunu çok beğenmediğimi söylemem gerek. Yanlış anlaşılmasın berbat bir kokusu falan yok. Sadece benim hoşuma gitmedi. Bir diğer söylemezsem olmayacak özellik ise ürünün paketi. Bence çok şık tasarlanmış, ben high endim diye bağrıyor. Ancak daha iyisi daha ucuzken bu ürünü bir daha alacağımı sanmıyorum.




Batiste Original Dry Shampoo

I think I saved the best for last. Here it is. This is the best dry shampoo that I have ever used. It gives volume and cleans my hair in a minute. The packaging is very cute and I think it smells like lemon. It is little bit pricey in Turkey but not as much as the Tony&Guy one. It has quite powdery finish so you should be carefull. Spray it 30 cm away from your hair, shake it and brush it. Voila! You re done!


Sanıyorum en iyisini sona sakladım. Karşınızda bugüne kadar kullandığım en iyi kuru şampuan, Batiste. Saçıma harika bir hacim veriyor ve 1 dakika içinde temiz bir görünüm elde ediyorum. Bu ürünün ve bu ürünün bulunduğu serinin tamamı çok güzel bir pakete sahip. Ayrıca kokusu da bana limonu hatırlatıyor. Kokusundan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Türkiye'de normalde olduğundan biraz daha pahalı (24TL) ama Toni&Guy kadar değil tabi ki. Bitişi pudralı olduğundan ürünün kullanım talimatlarının dışına çıkmamanızı öneririm. 30 cm uzaklıktan saçınıza sıkıyorsunuz, karıştırıyorsunuz ve saçlarınızı aşağıya doğru fırçalıyorsunuz. Voila! Bu kadar!



Have a beautiful day!

Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

4 yorum:

  1. Batiste Original Dry Shampoo ürününü nerede bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. sephoralarda bulabilirsin canım bildiğim kadarıyla yalnızca orada var :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe