Dior Original Tan Bronzer - 002 Honey Tan

/
0 Comments


Herkese günaydın! Bugün Dior'un Original Tan bronzlaştırıcısı ile karşınızdayım. Fakat öncelikle saç haftasına gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim. Çok ilgi görmez sanıp başlatmakta tereddüt etmiştim ancak iyi ki de paylaşmışım. Okunma sayılarını görünce anladım ki evet doğru bir iş yapmışım :)  


Şimdi bronzlaştırıcımıza dönebiliriz. İlk olarak şunu söylemeliyim ki bu ürünün rengi 02 Honey Tan. Ten rengi koyulaştıkça kullanılan bronzlaştırıcının renginin de koyulaşması gerekiyor. Yani bu bronzlaştırıcının turuncumsu rengi esmerler veya benim gibi buğday tenlilerdense açık tenlilere daha uygun. Gene de ben allık olarak veya yüzüme boyut kazandırmak için elmacık kemiklerime uygulayarak kullanıyorum.




İçinde minik ışıltılar barındırıyor. Yüzde simli simli durmuyor ancak tabi ki hafif ışıltılı bir görüntü oluşabiliyor. Ürünün paketi ve üzerindeki kapitone baskısı benca çok şık duruyor ve ağır bir hava katıyor. Paketin içerisinde büyükçe bir ayna var. Aynasının oldukça kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Ürün 10 gram. Yani klasik bronzlaştırıcı ve pudra gramajına sahip. 






Ne yazık ki yüzde çok uzun süre dayanmıyor. Fondöten üzerine uygulandığında 3-4 saat dayanıyor fakat tek başına kullanıldığında 2 saat sonra hafif bir iz dışında hiç bir şey kalmıyor diyebilirim. 





Ürün hediye geldiği için ne yazık ki fiyatını bilmiyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Hepinize harika bir gün diliyorum!


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe