A Little Haul // Küçük Alışveriş

/
4 Comments




Herkese günaydın! Bugünün yazısı son yaptığım alışveriş hakkında olacak. Çok fazla bir şey almadım ama aldıklarımın içinde denemek için cidden sabırsızlandığım ürünler var. Şimdi ürünlere yakından bakalım.

The Body Shop Hair Chalk ( 29.90 TL): Aldıklarımın içinde hemen açıp denediğim ilk ürün bu. Ne diye sorarsanız son zamanlarda çok popüler olan saç tebeşirlerinden kendileri. Ben Cepa AVM. Mağazasında sadece pembe ve turkuaz renkleri gördüm ve maviye bir şans vermek istedim. En kısa zamanda postu veya deneme videosu gelecek!

MAC Refillable Eyeshadow -Jest (37TL): Mac far paletimin dolmasına çok az kala tesadüfen bulup hemen yapıştığım, son derece naked lunch'a benzeyen bir renk. Ama yapısı daha güzel.

The Body Shop Vanilla Bliss Body Butter (19.90 TL): The Body Shop hazır indirimlere başlamışken ve ben de bu güzel kokuyu bulmuşken hemen bir tane kaptım. Henüz kullanmadım çünkü bir tane de size hediye etmek istedim. Eğer ikinciyi bulabilirsem hemen açacağım.


Essie Nail Polishes - Wicked ve A cut above (20 TL): Essie ojeleri bonyner kart sahiplerine 20 TL'ye düşüyordu. A cut above yani içerisinde rosegold simleri olan ojeyi uzun zamandır görüp beğeniyordum. Hazır da bu çekiliş işlerine girişmişken aklımda bir tane Essie oje hediye etmek vardı.  Geçen gün Boynerde A cut above'u tek bir tane kalmış olarak görünce hemen atladım. Kendime de almış olmak için Wicked'i aldım. Yakın zamanda postu gelecek.

Essence Nail Polish Dryer (3.50 TL) : Bu benim ya Teskuh'ta ya da Vera Camilla da görüp merak ettiğim bir üründü. Rossman'da bu fiyata görünce artık almalıyım dedim ve aldım.


Ben bu haberi duyar duymaz yazıyorum ama siz postun yayınlanma tarihi daha sonra olduğu için şu an biraz geç okuyorsunuz bunun için üzgünüm ama bilmeyenler için Migroslara Real Techniques fırçalar son derece uçuk olduğunu düşündüğüm fiyatlarla gelecekmiş. Ama internetten alışveriş yapmaktan çekinip ''biraz daha vereyim de elden alayım'' diyenler için harika bir seçenek.


Bir diğer haberim ise (belki ben yeni görüyorum) Kentpark Rossman'a NYX standı açılmış. Yeni mi değil mi emin olamadım çünkü uzun zamandır yakınımda bulunan watsons-gratis dışında hiç bir drugstore satan mağazaya gitmiyordum. Fiyatlar bana inanılmaz uçuk geldi. Tıraşlı allıklar 60'tan fazlaydı. NYW lip glosslar 25 küsür, normal allıklar 20 30 civarı. Bu fiyatlarla çok satılır mı bilemem tabi ki ama tahminimi söyleyeyim; sanmıyorum.


Yeni ürünler ve haberler hakkındaki düşüncelerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

Hepinize harika bir gün dilerim!


You may also like

4 yorum:

  1. Güle gûle kullan , ojeler harika:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ege.fırçalar ne zaman geliyormuş ? bilgin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağıtıma anladığım kadarıyla 5mlerden başlamışlar 2 3 hafta içerisinde hepsine gelecek deniyor :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe