Ruby Kisses - Pot O'miracle Lip Revitalizer

/
3 Comments




Hello there everyone from the first post of 2014!
Today I'm going to talk about my new treatment discovery. Which is  pot o'miracle. from the brand Ruby Kisses. Product promises conditioning, repairing and preventing your lips from dryness. And it does exactly what it says. I loved it.



Herkese 2014'ün ilk postundan merhaba!
Bugün yeni keşfim ve bağımlılığım olan dudak ürünüyle karşınızdayım. 
Ürünün adı pot o'miracle. Ürün dudaklarınızı nemlendirmeyi, nemli tutmayı ve iyileştirmeyi vaadediyor. Ve ciddi manada hepsinin hakkını vererek yapıyor. Ben bu ürüne bayıldım.





The product doesn't have a taste but has a beautiful peppermint smell. It has a salve texture. It moisturizes my lips so well. It takes all the chappy look. Even the wound on my lip is completely gone in a couple hours. Also it stays so long. I'm applying it before go to bed and at the morning m I still can feel the moisture on my lips.

When you use this salve kind of stuff you should dig it a little bit because the surface of the product is drier than the under parts. So you should warm the top of the product up to get the beautiful part. 



Ürünün tadı yok fakat hoş bir nane kokusu var. İlk elime alışımda merhem gibi bir his verdi. Rengi dolayısıyla almaya biraz çekindim fakat denemekten bir zarar gelmez diyerek aldım. Dudaklarımı çok iyi nemlendirdi ve dudağımdaki yaranın bir kaç saat içinde kapanmasını sağladı. Üstelik daha önce hiç görmediğim bir şekilde kalıcılığa sahip. Akşam yatmadan önce sürüyorum ve sabah kalktığımda hala nemini hissedebiliyorum.


Bu tarz merhem lip balmları kullanırken aşağıda gördüğünüz gibi ürünü biraz delmeniz, parmağınızla ısıtmanız gerekiyor. Çünkü ürünün yüzeyi bir şekilde alt kısımlardan daha donuk oluyor ve parmağınızı ürün üstünde gezdirerek bu donukluğu almanız lazım ki altta kalan güzel tabakaya ulaşabilin.






To sum up, I loved this product so much. If you have chance, you should try it.

Have a beautiful day.


Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0


Sonuç olarak ben bu ürüne bayıldım. Eğer şansınız varsa mutlaka testerlarını deneyin. 
Bu ürünü 16 TL'ye Watsons'tan alabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0


**Bu ürünü ay favorilerinde de görebilirsiniz !






You may also like

3 yorum:

  1. Bende çok merak ediyorum bu ürünü alıcam en kısa sürede.Bana da beklerim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka dene derim bayıldım çünkü :P

      Sil
  2. Bende bugün aldım aynısını 4,5 saattir hala dudağımda onarmasını bilmiyorum daha ama güzeldir diye düşünüyorum indirimli 16₺ ama watsons karta özel 12,5₺ dı bende watsons kart aldım 15₺ oldu :D çok fark yok aslında ama gerçekten güzel Bir ürün

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe