Rival De Loop Eyeshadow Pencil - 15 Mystic Brown

/
10 Comments



Good morning everyone!
Today I'm going to talk about Rival de Loop Mystic Brown eyeshadow pencil. It has a taupe color and seems like a little bit of shampagne color on the eyes. It looks beautiful as a single shadow and as a highlight color on inner corner and waterline. After the application, it gets little bit dry and kind a sticky but generally it doesn't bother me.

Have a beautiful day!



Herkese günaydın!
Bugün Rival de Loop Mystic Brown kalem fardan bahsedeceğim. Rengini şampanya rengi yansımalı bir taupe olarak tanımlayabilirim. Tek başına bir renk olarak çok güzel görünüyor. Bunun dışında baz olarak veya göz pınarlarına ya da waterline denilen göz içlerine highligter olarak uygulanabilir. Uygulamadan sonra yapısı biraz kuruyor ve sevimsiz bir his verebiliyor ancak beni çok da fazla rahatsız etmedi.

Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

10 yorum:

  1. Rengine bayildim egecim :)
    Senin su bu gun ne surdum postlarini cok ozlediiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa dimi bayadır ara vermişim baktım da :D

      Sil
  2. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bende rengine vurulup almıştım ama pek kalıcı değil ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de baz üstüne pudra sürüp üzerine sürünce kalıyor :/ farlar da öyle :((

      Sil
  4. rengi çok güzelmiş gercekten göz üstüne krem far gibi sürüp dagıtsakta olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok hoş duruyor ben çoğunlukla öyle kullanıyorum hatta :))

      Sil
  5. Rengi gercekten güzelmiş.. peki bunu gözde gölgelendirme yaparken krem farla birlikte kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun esas tonu taupe olduğu için gölgelendirmede sıkıntı yaratabilir ışıltılı hali varken çok hoş duracaktır ama ışıltısı giderse geriye taupe rengi kalır bu da pek hoş durmaz :/ tozlarla tullanıldığında daha iyi sonuç alınıyor diye düşünüyorum :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe