MAC Texture Eyeshadow

/
4 Comments






Good morning everyone!
Today I'm going to talk about my new Mac eyeshadow which is called Texture. I can describe the color as a warm brown. It has very tiny shimmers in it but they are not seem on the swatches or on the eyes. It's a perfect color to apply onto crease area. I also like to combine with different colors such as black, gold, plum and light shades. 


Thank you guys for reading!

Have an awsome day!

Email: egetunca0@hotmail.com



Herkese günaydın! 
Bugün sizlere yeni Mac farım olan Texture'dan bahsedeceğim. Rengi sıcak bir kahverengi olarak tanımlayabilirim. Ürünün içerisinde çok küçük ışıltılar var fakat uygulandığında hiç belli olmuyor. Göz kapağının katlandığı yerlere gölge vermek amacıyla uygulamak için harika bir renk. Ben daha çok göz kapağımın üzerine siyah, altın, mürdüm ve açık renklerle veya daha farklı renklerle kombinleyerek uygulamaktan hoşlanıyorum.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Hepinize harika bir gün dilerim!

Email: egetunca0@hotmail.com










You may also like

4 yorum:

  1. Yaa belki çok saçma gelecek ama MAC far ve allıkları paletten nasıl çıkartıyorsun :) Zarar vermek istemiyorum ama zarar vermeden de çıkaramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha mükemmel bir soru bence aynı saçma durum bende de var :D Ben tersini çevirip arkasından vuruyorum nereye vursam ordakiler düşüyor o şekilde çıkarıyorum veya içindeki separatörü çıkarıp alıyorum farı o da zahmetli biraz vurmak daha iyi :P

      Sil
  2. bu fardan almayı bende düşünüyorum. you tube da bu farı uygulayarak bir makyaj yaparsan çok sevinirim karar vermemde yardımcı olmuş olursunuz.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi kii :)) En yakın zaman da yapmaya çalışacağım!

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe