Küçük Watsons Alışverişi

/
0 Comments

**This post will be in Turkish. Sorry guys for that. See you on following posts. 


Herkese günaydın!

Önümüzdeki 2 hafta benim sınav haftalarım olacak. O yüzden zaten bir süredir ödevler + videolar + internet problemleri dolayısıyla aksayan postlarım iyice azalabilir. Beni affedin :) 

Dün akşam Watsonstan küçük bir alışveriş yaptım. Rimmel London Space Dust 006 Moon Walking önceden görüp beğendiğim fakat bir türlü alamadığım bir ojeydi.

Toni & Guy Dry Shampoo ise hem ihtiyacım olan hem de merak ettiğim bir üründü. Saçlarımı kestirdiğimden beri kullandığım ve beğendiğim ürünlerin tamamı değişti diyebilirim. Bu yüzden sürekli yeni ürünler arıyorum. Kısa saçlarım için en uygun rutini bulur bulmaz bir post hazırlayacağım :)

 Bunların dışında bir de Maybelline color sensational shine gloss - 420 Glorious Grapefruit aldım. Bir süredir istediğim Nars Turkish Delight lip gloss'u gidip almaya vaktim olmadı. Ben de bu glossları görünce denemek istedim. Biliyorum Turkish Delight'la Glorious Grapefruit'un renk olarak alakası yok ancak Maybelline skalasında en beğendiğim renk bu oldu. Eğer yapılarını beğenirsem bir kaç renk daha almayı planlıyorum.

Hepinize harika bir haftasonu diliyorum!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe