Coastal Scents Divine Line Eyeliner

/
0 Comments
**This post will be in Turkish. But the links has English part.



Herkese günaydın! 

Bugün bir eyeliner postu ile karşınızdayım. Bahsedeceğim eyeliner Coastal Scentsten aldığım Divine Line isimli eyeliner. Bendekinin rengi Java. Ürün kendisinden bir fırça ile geliyor ancak fırça beni çok memnun etmedi. Şimdi ürünün yapısına bakalım.





Bu eyelinerı ilk denediğimde yapısı bana biraz kuru gelmişti ancak fırça kullandığım zaman ürünü rahatlıkla alabiliyorum ve uygulayabiliyorum. Fırçayı daldırdığınız zaman ürün yumuşuyor, uyguladığınız zaman çabucak kuruyor. Rengi tam olarak siyah değil. İçinde hafif bir grimsi ton var ancak dikkatli bakılmadığı sürece siyah görünüyor. Pigmentasyonu gayet fena değil. Ürünün bitişi ise mat.





 Kalıcılığı inanılmaz. Şöyle söyleyeyim, elime Henna deseni yapmak için bu eyelinerı denedim. ( Henna'nın ne olduğunu bilmeyenler BURAYA ve BURAYA tıklayabilir!) Ve eyelinerı çıkartmak için önce sabun denedim. Sabunla ve 1 saatlik ovalamayla eyelinerın ancak yarısı çıktı. O haliyle fırçalarımı yıkadım, bir değişiklik olmadı. En sonunda makyaj temizleme yağıyla tamamından arınabildim.

 Makyaj temizleme pamuğunu Sensibio H2O ile ( veya ne kullanıyorsanız) ıslattıktan sonra pamuğu gözlerinizin üzerinde bir süre bekleterek silerseniz en iyi sonucu elde edeceğinizi düşünüyorum.





Bu ürünü ben en çok fine liner fırçayla kullanmaktan memnun kaldım. Angled fırçada ancak bir kaç kat sonucunda tam rengini alabildim.






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe