What's In My Make Up Bag // Makyaj Çantamda Ne Var?

/
0 Comments




Bag / Çanta : Mudo 20TL



Hello there everyone! 
Today I'm going to show you  guys what is in my make up bag. 
These are the products that I'm using in daily bases. Except foundation. Because I found it unnecesarry for my teenage skin. 



Herkese günaydın!
Bugün günlük hayatta sıklıkla kullandığım ürünleri barındıran makyaj çantamla karşınızdayım. Hatta ürünleri neredeyse her gün kullanıyorum diyebilirim. Fondöten hariç :)






My blemishes does not bother me so much but I keep my foundation with me because if the situation go bad with my acnes, I can cover them all with this baby. I am using my L'oreal Lumi Magique Foundation. I love the satin finish of it. Not so dry, not so shiny. Just like my skin. Also I love my Benefit Fake Up concealer for my undereyes. it is a very beautiful swipe and go product. And as a bronzer addicted, I am using my Sleek Contour Kit as a bronzer, contour powder and highlighter.

I also love my MAC shadows and keeping at least one color with me. I always picking unique shades from MAC such as Club, Mulch, Expensive Pink, Samoa silk. And  I got my favorite brow color which is Charcoal Brown. And for setting my brows and keeping them in place I'm using my Clear MAC brow gel.




Açıkçası sivilcelerim, izler vb beni çok rahatsız etmiyor bu yüzden sadece Benefit Fake Up kapatıcı ile göz altlarımdaki koyu halkaları gizliyorum. Fake up benim için tam bir sür-çık ürün haline geldi ve özellikle acelem olan durumlarda çok işime yarıyor. Fakat bazı dönemler sivilceler ve izler çok fazlalaşabiliyor ve durum kötüye giderse orta derece kapatıcılığa sahip olan L'oreal Lumi Magique fondötenimi kullanıyorum. Bu fondöteni seviyorum çünkü ne çok mat ne çok parlak olmayan satin bir bitişi var. Benim karma cildime oldukça iyi gittiğini düşünüyorum. Ve bir bronzlaştırıcı-sever olarak kontür ve aydınlatıcı olarak Sleek Contour Kit'i kullanıyorum. 

Far olarak yanımda genellikle Mac farları taşımaktan hoşlanıyorum. Mac'ten far alırken her zaman eşsiz renkleri seçiyorum. Hem taşımaları kolay hem de renkler bir harika olduğundan genellikle MAC farlar tercihim oluyor. Renk olarak  ClubMulchExpensive PinkSamoa silk gibi renkler genel olarak en çok kullandıklarım. Bir de kaş varı olarak Charcoal Brown'u taşıyorum. Ve onun yanında kaşlarımı sabitlemek için MAC şeffaf kaş jelini taşıyorum





Also I got my favorite brushes such as MAC 217, 239, 168 and my Real Techniques tappered brush. For my brow work I'm totally obsessed with The balm's angled brush.

I am keeping my all time favorite mascara and lipstick which are Maybelline Rocket  and L'oreal Seductive Beige.  Also I have my Bourjois Bronzer and The Balm Instain Blush to give a color to my face. These are my favorites especially for winter.

And lastly I got my little friend which is Balmi lip balm. It has an awsome coconut smell and it moisturizes my lips and give them a glossy look.



Thank you guys for reading!
Have an awsome day!

email: egetunca0@hotmail.com
twitter: @egetunca0



Fırça olarak en sık kullandıklarım MAC 217,239 ve 168 Bunların dışında Real Techniques Tappered Brush  ve kaşlarım için The Balm'ın kalın kesik uçlu fırçası mutlaka yanımda bulunanlar. 

Maskara ve ruj olarak klasiklerimden şaşmıyorum ve tüm zamanlarımın favorileri olan Maybelline Rocket rimel ve L'oreal Seductive Beige ruj ile devam ediyorum. Allık olarak ise The Balm Instain Allıklardan Houndtood rengini ve Bourjouis Bronzlaştırıcıyı dönüşümlü olarak kullanıyorum. 

Ve son olarak lip balm çılgınlığımın son eseri olan Balmi lip balm makyaj çantamda mutlaka bulunuyor. Hem çok  sevimli, hem dudakları nemlendiriyor hem de parlak bir bitiş veriyor. Dolayısıyla severek kullandığım bir ürün oldu.



**İtiraf ediyorum saydığım ürünleri arada bir değiştiriyorum böylece bitirmek istediğim ürünleri yavaş yavaş eritebiliyorum.


Biraz uzun bir yazı oldu umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :) 
Eğer okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Herkese harika bir gün dilerim!


email: egetunca0@hotmail.com
twitter: @egetunca0




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe