Weekend Post

/
2 Comments






Hey guys!

Today I have a little weekend post for you guys. I like to use stuff that looks good smells good, tastes good things and I get my favorites together in this post.  My almost all time favorite chocolate After Eight started to make a new product which is After Eight Fine Sticks. It is not as delicious as original after eight but its amazing for carrying around as a little snack. Also I really like scented candles in house such as  English Home Aroma Theraphy Candle - Lavender  It smells officially ''cosy'' and levander is my favorite scent when it comes to home. I also picked my best scented body and lip products which are The Body Shop Duo Body Butter and H&M Pink Macaroon Lip Balm. These are both smells amazing and makes me feel better. I also picked one of my little buddy which is Lancome Advanced Genefique  because it moisturizes my skin but doesn't feels oily so I like to use it so much. Also it takes over with the luxury rose scent that it has.  I don't know how can I feel any better :)

Have an awsome weekend everyone!

email: egetunca0@hotmail.com


Herkese günaydın!
Bugün sizlere küçük bir haftasonu yazısı hazırlıyorum :) Haftasonları bir yerde yorgunluğu atmaya yardımcı olan günler ve her ne kadar tüm haftasonu boş olmasam da günümün yarısı tamamen bana ait ve bu noktada da kendimi iyi hissettirecek ürünleri kullanmaktan çok hoşlanıyorum. Bu postta da favorilerimi sizin için bir araya getirdim :) Neredeyse favorim diyecek kadar çok sevdiğim çikolatam olan after eight şimdi de  After Eight Fine Sticks  versiyonunu çıkarmış. Ne yazık ki orjinal after eightler kadar lezzetli değil ancak çantada taşımak için çok daha makul bir yiyecek olmuş. Orjinal olanlar resmen mahvoluyor :( Bunun yanında güzel kokan mumlara da bayılıyorum ve ev kokusuna geldiğinde lavanta tarzı kokuları çok beğeniyorum. Bu yüzden favorim  English Home Aroma Theraphy Candle - Lavender. Yaktığımda eve çok hafif bir lavanta kokusu yayılıyor bu yüzden çok seviyorum. Güzel kokudan konuya girmişken mükemmel kokan nemlendiricileri es geçmek olmazdı. The Body Shop Duo Body Butter ve H&M Pink Macaroon Lip Balm bu konuda kesinlikle favorilerim. İkisi de harika kokuyorlar ve kullandığımda resmen kendimi daha iyi hissediyorum. Ve son olarak Clinique Moisturize Surge'ümün yeni arkadaşı olan  Lancome Advanced Genefique ' i seçtim. Çok hafif lüx bir gül kokusu ve yağlandırmadan nemlendirme. Kendimi nasıl daha iyi hissederdim bilmiyorum :) 

Hepinize harika bir haftasonu diliyorum :))

email: egetunca0@hotmail.com



You may also like

2 yorum:

  1. h&m in liip balmının paketi çok şirinmiş, e kokusu da güzelse mutlaka denenmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer trye geldiyse kesinlikle sırf paketi ve kokusu için alınabilinecek bir ürün bayılıyorum :D

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe