Ücretsiz kargo ile Urban Decay, Bare Minerals, Benefit?

/
8 Comments


Herkese günaydın!

Bugün hala şokunu atlatamadığım bir site ile karşınızdayım. İşte karşınızda:  http://www.lookfantastic.com/ 

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu siteden hiç bir şekilde kar elde etmiyorum. Siteyi affiliate reklamları aracılığıyla bulup inceledim ve Türkiye'de bulunmayan ve aranan ürünleri barındırdığını görünce sizinle de paylaşmak istedim.


Ne Satılıyor?

Sitede adını bildiğim ve bilmediğim bir çok marka var. Benefit, Too Faced, mineral makyajın önde gelen isimlerinden Bare Minerals, Ünlü bronzlaştırıcı markası St Tropez, Stila ve benim en çok merak ettiğim marka olan Urban Decay! Bu isimleri yazarken bile kalbim çarpıyor elime ulaşırlarsa çıldırırım herhalde :)


Ödeme yöntemi ve kargo:
Site İngiltereden gönderim yapıyor ve bir harcama limiti olmadan ücretsiz kargo ile Türkiye'ye ürün gönderimi yapıyor. Ücretler isterseniz Pound, isterseniz Euro olarak ödenebiliyor. Para kartınızdan ödeme yaptığınız miktara eşdeğer TL cinsinden çekiliyor. 


Siteye kayıt:
Alışveriş yapmak için her sitede olduğu gibi kredi kartı gerektiriyor. Ne yazık ki paypal seçeneği göremedim. Siteye kayıt oluyorsunuz, hesap bölümünden adres ve kart bilgilerinizi giriyorsunuz. Bunları tamamladıktan sonra alışverişe başlayabiliyorsunuz.


Alışveriş önerileri:

Eğer bu siteden alışveriş yapacaksanız benim tavsiyem acele etmeyin. Bunun gibi sitelerde kod uygulaması vardır. Bu kodlar yılın belli dönemlerinde veya firmanın ne zaman kafasına eserse o zaman yayınlanır ve bu kodlar sayesinde indirimler, samplellar ve daha nice güzel şey kazanabilirsiniz. Kodu alışverişinizin check out kısmında (yani ödeme yapmadan önceki aşamada) bulunan kod kutucuğuna girdiğiniz zaman indirim kodları toplam paradan düşülür veya hediye kodu ise paketinize bir de hediye eklenir vs. 

Şu an sitede anladığım kadarıyla yeni kayıt olanlar için LFNEW kodu ile %10 indirim kazanılabiliniyor. Black Friday ne yazık ki geçti fakat yılbaşı için hala ümidim var. Daha büyük bir indirim gelir gelmez atlayacağım üzerlerine :) Bunun gibi indirimlerden haberdar olmak için siteye kayıt olabilir veya sitenin anasayfasında alt bölümde ''Enter email address here'' yazan kutucuğa email adresinizi girerek bültenleri alabilirsiniz. 



Benim Dilek Listem:

Tabi ben bu bebekleri görünce hafiften çıldırdım ve küçük bir dilek listesi hazırladım.





1-Urban Decay göz kalemleri

2-Naked Flushed allık paleti

3-Naked 1 , 2 ,3

4- Essie ojeler

5- St Tropez self tanner mousse (bronzlaştırıcı sapığı olduğumu artık anladınız herhalde)

6- Jack Black Lip balm

Bir tane de Molton Brown mum eklemek istiyordum ama 45 Euro bir muma ödemeye içim el vermeyeceği için dokunmadım bile :)



NOT:
 Ülkemizin 75euro altına vergi muhafiyeti kanununa uyarak paketinizi çok doldurmayın ve 50 euroyu geçmeyin. Hem içiniz rahat olur.
Aynı üründen sakın ama sakın 2 taneden fazla almayın. Eğer paketiniz takılırsa gümrükten geçirmekte zorluk çekersiniz. Gümrük memurları bunu kişisel kullanımın dışında ticaret amaçlı görüp el koyabilir.



 Eğer paketiniz takılırsa: 

Biliyorum hem üzücü hem de can sıkıcı bir durum fakat eğer paketiniz takılırsa endişelenmeyin. Paketiniz takılırsa bulunduğunuz şehirdeki gümrüktedir. Ve evinize yazılı bir bildirim gönderilerek haberdar edilirsiniz. Paketiniz siz oraya varmadan açılmaz, yasaktır. Eğer açılmışsa onun çirkefliğini yapın :) ancak açılmayacaktır. Siz oraya vardığınızda paketi gümrük memurları ile birlikte inceleyip gereken vergiyi (bildiğim kadarıyla %20) ödeyip paketinizi alabiliyorsunuz. Ha eğer alamıyorsanız geri gönderebilir, paranızı iade alabilirsiniz ancak geri dönüş için kargo parası ödeme gibi bir durum çıkabilir.


Umarım yazım yardımcı olmuştur. Ben kod beklemeye devam ediyorum. Alışveriş yapar yapmaz hemen paylaşacağım söz!

Herkese harika bir gün dilerim :*


email: egetunca0@hotmail.com







You may also like

8 yorum:

  1. hemen bakalım free shipping en sevdiğim alışveriş tipi :)

    YanıtlaSil
  2. Aklıma girme egeee... :) Dilek listen de kabarıkmış benim ki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Off hem de ne biçim şu ingiliz bloglar ve amerikalı youtuberlar yüzünden kafayı yedik burda :(

      Sil
  3. Merhaba.Birşey öğrenmek istiyorum.Bu siteden alışveriş kozmetik yasağına takılır mı?İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş yapmadığım için bilmiyorum malesef ancak takılırsa da yazıda da söylediğim gibi %20 vergiyle alınabilir :)

      Sil
  4. Paypal seçeneği olmadan nasıl ödeme yapacağız? Bildiğim kadarıyla kredi kartıyla yapılamıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım olur mu öyle şey master card visa maestro vb geçiyor. Hatta visa banka kartı da geçiyor

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe