Tag: En Sevdiğin?

/
7 Comments

Herkese günaydın! Bugün sizlere sevgili Mine'nin beni etiketlediği En Sevdiğin? isimli mimi sizin için hazırladım. Umarım beğenirsiniz :)




En sevdiğin renk?:Ojede tiffany mavisine bayılırım ancak tüm zamanlarımın favorisi bordo - mürdüm renkler :)


En sevdiğin yemek? / Sebze? / İçecek?: Mantıyı ve genel olarak Türk yemeklerinin çoğunu severim. Sebze olarak favorim kesinlikle enginar :)


En sevdiğin çiçek? Lavanta, papatya, ama en çok ortancayı severim :)


En sevdiğin şarkı? Amy winehouse'un, Skrillex'in tüm şarkıları. Son zamanlarda Ingrid Michaelson diye bir kızın everybody isimli şarkısına bayılıyorum. Evet yelpazem geniş biraz :)



En sevdiğin komedyen? Cem Yılmaz ve Ata Demirer kadar güldüğüm başka insan yok heralde :)

En sevdiğin isim? Kız?/Erkek ?: Tüm isimler kendince güzel ama Zeynep ismi son zamanarda hoşuma gidiyor. Öykü de çok hoş!


En sevdiğin kitap?: Orhan Kemal'in bütün kitapları! Orhan Kemal olsun üç kuruş fazla olsun o derece :)) Ayrıca İnce Memed serisini de çok sevdim. Bir de Angela'nın Külleri 1-2 kitapları, Allah bildiği gibi yapsın onları her 20 sayfada bir kitabı bırakıp ağladığım ama gene de okumaya devam ettiğim nadir kitaplardan kendileri.


En sevdiğin oyuncu?: Gonca Vuslateri'yi Hasibe Eren'i  çok yetenekli buluyorum. Yabancılardan ise  Jim Parsons'a Meryl Streep'e ve Gerard Depardieu'ya  bayılıyorum.


En sevdiğin film?: Tabi ki de The Devil Wears Prada! Yaklaşık 500 defa izledim ama tekrar olsun, tekrar izlerim.

En sevdiğin dizi? : Pretty Little Liars, Shameless, Yalan Dünya, Skins, The Big Bang Theory severek izlediklerim :)

En sevdiğin şehir? : Yaşadığım şehir olan Ankara'yı seviyorum. Berlin'i de çok sevdim. Fakat hayallerimin şehirleri New York!


En sevdiğin gazete? /gazeteci? : Kapesese benzetmesiyle gönlümüze taht kuran Yılmaz Özdil tabi ki :)


En sevdiğin mevsim?: İlk bahar- yaz arasını seviyorum. Eğer Ankara'da bol bol ayaz yiyip hala kışı çok sevdiğinizi söyleyebiliyorsanız kesinlike seçilmiş bir insansınız :)


En sevdiğin tarih?: Çok sevdiğim belirli bir tarih yok ancak tatil olan her tarihi severim :P

En sevdiğin kıyafet/Takı? : Bilekliklerim benim ayrılmaz parçalarım. Çantaları da çok seviyorum. Onun dışında bol kazaklar ve büyük atkı /  şallar favorilerim.

En sevdiğin makyaj malzemesi? / Bakım ürünü? : Bakım malzemeleri olarak Clinique toniğim ve Moisturize Surge nemlendiricim. Makyaj malzemesi olarak ise Mac ve Urban Decay farlarım :)


En sevdiğin çizgi karakter?: Sponge Bob. Bir çok insan aptalca buluyor fakat zaten komik olan nokta onun aptal olması.

En sevdiğin söz?: Bir sürü var aslında ama şu an hiç aklıma gelmiyor. :(

En sevdiğin anı?: İlk Sephora - Mac alışverişimi yaptığım gün :) Hayatımın en mutlu anlarından biriydi :)


En sevdiğin arkadaşın?: Yağmur, Güneş, İrem, Gizem... Adını unuttuğum varsa beni affedin ama hepinizi çok seviyorum!

En sevdiğin özelliğin?: Arkadaşlarımı yarı yolda bırakmamam. Her zaman için maddi manevi elimden geleni yapmaya çalışırım.

En sevdiğin his? Yağmurlu ve tatil olan bir günde kahvem, lavanta kokulu mumum ve not defterimle blog yazısı yazmak. Tabi ki yastıklarım ve örtüm de olacak. Dünyanın güzel hissi herhalde :)


 Bayağı uzun bir yazı oldu ama umarım sıkılmamışsınızdır :) Eğer okuduysanız çok teşekkür ederim. Kendinize çok iyi bakın!

Hepinize iyi pazarlar!


Email: egetunca0@hotmail.com

Twitter: @egetunca0


**Eğer bu TAG'i beğendiysen ve bloğunda kendi cevaplarınla paylaşmak istersen seni de etiketliyorum. Beni Ege etiketledi diyerek yazına başlarsan ve aşağıya linkini bırakırsan çok çok sevinirim :) Öpüyorum yanaklarından :*





You may also like

7 yorum:

  1. teşekkürler, severek okudum :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğenerek okudumm :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Adım zeynep açıkcası beğenmene şaşırdım çok az insan beğenir eski isimleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki benim hoşuma gidiyor hep Zeynep adı :))

      Sil
  4. İstersen ismimi sana verebilirim ege abla😋😘

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe