Sleek Contour Kit

/
2 Comments



Good morning everyone!
Today I'm going to talk about a piece of my Amazon.co.uk haul Which is Sleek Contour Kit. I saw this product on english blogs a couple times  and it increased my curiosity about this so I finally got it. So happy about that. The shade that I got is light. It is not my shade obviously but it was the only product that has shipping to Turkey.  It's not my contour shade but it works very well as a bronzer. Also it sculpts my face when I apply it as a contour powder and doesn't look bad at all.


Herkese günaydın! 
Bugün sizlere Amazon.co.uk alışverişimin ilk parçası olan Sleek Contour Kit'ten bahsedeceğim :) İngiliz bloglarda görüp son derece merak ettiğim bir üründü ve deneme şansını bulduğum için çok mutluyum :)  Benim aldığım renk Light. Tahmin edersiniz ki bana biraz açık kalıyor yani kontür için pek uygun değil ancak bronzlaştırıcı olarak çok güzel görünüyor ayrıca kontür şeklinde uygulandığında da kötü durmuyor, yüzün şeklini belirginleştiriyor.





Also there is a very beautiful pinkish pearl colored highligting powder in the package. It shines beautifully but it doesn't have big shimmer pieces in it so it is a perfect shade as a highlighter. 


Ayrıca paketten bir de pembe tonlu inci rengi bir aydınlatıcı çıkıyor. Çok güzel bir ışıltısı var ve içerisinde büyük sim parçaları yok bu yüzden aydınlatıcı olarak çok güzel bir ürün olduğunu söylemeliyim










Sadly, the texture is quite chalky for me. Especially the bronzer. If you got used to Mac blush texture, it won't bother you but I'm more like a silky texture lover. Otherwise I loved the ''Sleek'' packaging,  loved the big mirror, adore to pigmentation. If you have chance, you totally should try it!


Have an awsome week!

email: egetunca0@hotmail.com




Bu paletin tek bana uymayan tarafı ürünlerin beklediğimden biraz daha tebeşirimsi olması. Özellikle de bronzlaştırıcı. Eğer Mac allıkların yapılarını beğeniyorsanız sizi çok rahatsız etmeyecektir ancak ben daha yumuşak yapıdaki allıkları seviyorum. Bunun dışında ürünün aynı adı gibi şık paketine bayıldım. Yaptığım makyajı rahatlıkla görebildiğim aynasına da bayıldım. Ve renkler gayet pigmentli bunu da çok beğendim. Eğer şansını bulursanız beğeneceğiniz bir ürün olacağını düşünüyorum. Ben şimdiden farlarını ve allıklarını araştırmaya başladım bile :) 

Harika bir hafta geçirin!

email: egetunca0@hotmail.com


**Eğer aklınıza girdiysem (öncelikle özür dilerim) yılbaşı indirimleri bir harika. Sleekler üzerinde olan indirimleri kaçırmayın derim. Eğer sizin de bildiğiniz siteler varsa mutlaka aşağıya ekleyin!

İndirim olan veya olabilecek siteler:












You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe