Rimmel London Moisture Renew Lipstick #720 Nothing Hill Nude #700 Nude Delight

/
4 Comments

Hey everyone! 
Today I'm going to talk about the new members of my lipstick collection. These are Rimmel London Moisture Renew ones and they are in the shade 720 Nothing Hill Nude and 700 Nude Delight. I'm pretty obsessed with nude lipsticks since I started to use smokey eyes and I think I'm going to publis a new post about that but today I'm going to talk about these babies.


Herkese günaydın!
Bugün sizlere ruj koleksiyonuma eklenen iki yeni rujdan bahsedeceğim. Bu rujlar Rimmel London Moisture Renew serisinden  720 Nothing Hill Nude ve 700 Nude Delight.  Bu rujlar bana hediye olarak geldi ve son zamanlarda nude rengi rujlarla ciddi manada kafayı bozduğumdan cuk oturan bir hediye oldu. Yakında sevdiğim nudelardan bir post çıkaracağım gözleriniz burada olsun :)







The packaging reminds me Maybelline's Color Sensetional Lipsticks. It feels cheap but looks good. I also felt in love with the colors. But the texture is absolutly does not work on me. These lipsticks offering very moisturizing texture but it only gives shiny finish and lots of crease filled with product. Especially on the 700th shade.  They don't stay so long. Also they are not moisturizing my lips at all. I like to use these babies matte and mattyfying them with loose powder. It makes them last longer and it takes all the blotting and creasing problems away.



Bu rujların paketleri bana Maybelline'in color sensetional serisini hatırlattı. Ucuz plastikten yapılmış olsa da bence gayet hoş görünüyorlar. Rujların renklerine de bayıldım. Fakat ne yazık ki rujların yapıları pek hoşuma gitmedi. Dudakları kuru olan biriyim ve rujlar uzun süre dudağımda kalmıyor. Bu rujlar nemlendirme oranlarının yüksek olduğunu vaat ediyor ancak benim dudağımda bu nemlendimekten çok sıvı gibi duruyor ve sıkça dolma yapıyor. Özellikle de 700 numara! Tabi hal böyle olunca ruj da uzun süre durmuyor. Ben bu rujların rengini çok sevdiğim için pudrayla matlaştırarak uyguluyorum. Böylece kalıcılıktan da dolmadan da kurtulmuş oluyorum.





700 Nude Delight:




720 Nothing Hill Nude:





Thank you guys for reading! See you on the next post!

Have a wonderful day!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0


Okuduğunuz için teşekkür ederim! Bir sonraki postta görüşürüz!

Harika bir gün dilerim!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0


You may also like

4 yorum:

  1. Görkem in blogunda gördüğümde çok beğenmiştim bu rujları ama bi ara deli gibi nude tonlarda ruj aldığım için artık almıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de nude renginde ruj arayışındaydımm. Bu rujlara bir şans vereceğim gibi gözüküyor.. :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe