Nudes

/
4 Comments




Hey guys! 
I mentioned before about my nude lips obsession on a previous post. Now, here I am with a nude lips post. These are actually inexpensive nudes that I have. I love this type posts because you can see lots of product in once. Anyways lets get back to nudes :)


Herkese günaydın!
Sizlere daha önceden nude rujlara olan takıntımdan bahsetmiştim. Şimdi de elimde olan uygun fiyatlı nudelarla karşınızdayım. Böyle tek bir konuya yönelen postları seviyorum çünkü bir konuda birden fazla ürün görebiliyorsunuz. Lafı fazla uzatmayayım ve dudak ürünlerimize geçelim :)




Rimmel London Moisture Renew Lipsticks : Bu rujların renklerine bayılıyorum ancak fazla yumuşak yapıları yüzünden dudağımda 10 bilemediniz 15 dk'dan fazla kalmıyorlar. //   These are quite glossy type lipsticks. I love the colors but they stay like 10 minutes on my lips. Maybe 15. 


L'oreal Caresse Seductive Beige: Bu benim tüm zamanlarımın favori nude ruju. İlk başlarda cildimde çok soluk durduğunu düşünmüştüm fakat zamanla nude rujlara gözüm alıştı ve bu ruj vazgeçilmezim haline geldi. Nemlendirici bir yapısı var fakat kalıcılığı beni memnun etti.  //   This is my all time favorite nude lipstick. It has a glossy finish but it stays longer that I expected. At the first impression, it seems so pale  to me when I applied it but with the time, I get used to nude lips and this lipstick turned into my all time favorite.


Flormar Lights Of Flowers Precious Lipstick: Bu ruj sanıyorum nude rujlarım içinde en az kullandığım rujumdur. Son derece sarı bir tonu var ve bu dudaklarımı resmen ölü gibi gösteriyor. Bu yüzden çekmecemin ruj sekmesinde altlarda kalan bir ruj oldu kendisi.  //  This lipstick is one of my least used lip color in my lipstick collection. It has a very yellow undertone and it seems so pale on my skin. Because of that, this will always stay underneath my favorite lipsticks in my lip section.



Have a wonderful sunday!

email: egetunca0@hotmail.com

twitter: @egetunca0


Harika bir pazar günü dilerim!

email: egetunca0@hotmail.com


twitter: @egetunca0



You may also like

4 yorum:

  1. rimmel harika bir ton bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben de çok beğeniyorum :))

      Sil
  2. aslında rujların yan yana swatchlarını gösterseydiniz çok güzel olurdu karşılaştırma yapmak açısından :) çünkü özellikle de nude rujlar tek başına farklı, muadillerinin yanında farklı bir tonmuş gibi görünebiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa haklısıınn hiç aklıma gelmedii :/ hepsinin kendi sayfasında swatchu var diye swatch koymamıştım tekrar ama doğru söylüyorsun :) ya bu posta eklerim ya da rujlarla ilgili bir video planlıyorum orada göstereceğim :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe