New Obsession: Candles

/
2 Comments







Hey there! 
Today I'm going to talk about my new obsession whic is candles. They are so adorable and warming up your entire room with their awsome smell. I love the English Home's Lavender scented candle a lot. It has a beautiful flowery smell and absolutly loved it. A couple days ago I bought two more scents which are Soft  and Teatree. Soft has more like a vanilla scent and  Teatree - as you can guess from the name- has green tea scent. -as the English Home counters said- But I litterally smell fall season from that.

Thank you guys for reading! Have an awsome week!

email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0



Günaydınlar!
Bugün sıcacık bir postla karşınızdayım. İşte yeni aşkım: Mumlar. Kokulu mumları her zaman sevmişimdir. Biliyorum, zararlılar fakat benim için tam bir neşe kaynağı kendileri. Yaktığınız anda bütün odaya hoş bir koku yayılıyor ve görüntüleri resmen içimi ısıtıyor. Bu yüzden kendileri artık yeni takıntım. Ben evimin yakınında bulunduğu için English Home'dan  Lavender kokusunu denemiştim. Lavanta kokusunu hep sevmişimdir. Bana hep ailemizde hiç eksik olmayan bir lavanta kolonyasını ve evimizin bulunduğu caddenin etrafında bulunan lavantaların kokusunu hatırlatır. Bu kadar gereksiz bilginin üzerine üzülerek söylemek istiyorum ki bu mum lavantadan çok şekerli - çiçekli bir kokuya sahip ama gene de kokusu, rengi ve sonradan tekrar kullanacağım bardağı ile kalbimi fethetti.

Bir kaç gün kadar önce aynı markadan Soft ve Teatree aromalarını da aldım. Henüz yakmadım fakat kokusundan çıkardığım kadarıyla Soft vanilya kokusuna sahip. Teatree ise adından da çıkarılabileceği gibi yeşilçay kokusuna sahipmiş. -Yeşilçay kokusu nasıl oluyor hiç bilmiyorum fakat English Home çalışanının söylediği bu.- Ben ise Teatree'den resmen sonbahar kokusu alıyorum. Ya da eve süs diye konulan, genellikle yeşil veya bordo renge boyanan kuru yaprak, çiçek karışımlarının kokusu olarak da tanımlayabilirim sanırım.


Şimdilerde ise Madame Coco'ya bakmanızı öneririm. Yeni mumlar bir harikalar ve kocaman mumlar 20-30 tl arası bir fiyata düşüyorlar.

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Bir sonraki postta görüşürüz. 
Harika bir hafta dilerim!

email:egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0


You may also like

2 yorum:

  1. Hem şişesi hem kokusu güzel bende beğeniyorum gerçi almadım her gidişimde kokluyorum alsam da yakmaya kıyamam ben :(

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe