Essence Beauty Beats Collection #1 Swaaaag! Aydınlatıcı

/
5 Comments




Günaydınlar!


Bugün sizlere Essence'in son çıkan koleksiyonundan aldığım Swaaaag! isimli aydınlatıcıdan bahsedeceğim :)


Ayrıca koleksiyondan bir adet oje aldım, yazısı yakında gelecek :) Bu arada bir de koleksiyondaki allık ve lip glosslarla da ilgilendiğimi belirtmek istiyorum :) Tükenmeden bir bakın derim.




Aydınlatıcının rengini pembelik barındıran bir inci rengi olarak tanımlayabilirim. Ürün sedefli yapıda ancak içerisinde sim taneleri barındırıyor ve bundan pek hoşlanmadım. Benim gözümde konu aydınlatıcı olunca büyük sim taneleri güzel görünmüyor. Sim taneleri dışında gayet kullanılabilir ve sevilebilir bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yapısı yumuşak, uygulaması kolay, pigmentasyonu gayet yerinde.



Ürünün üzerinde swag baskıları var. Her ne kadar Türkçe'ye ''caka'' olarak çevrilse de İngilizce açısından bakarsak gayet güzel bir benzetme olmuş :)



Ürünün fiyatının 6,95 olduğunu hatırlıyorum. Umarım yanılmıyorumdur :) 








Hepinize güzel bir haftasonu dilerim!
Sevgiler :*

email: egetunca0@hotmail.com

twitter : @egetunca0




You may also like

5 yorum:

  1. Ya çok merak ettim, en kısa sürede almaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Essence koleksiyonlarını artık beğenmemeye başladım bu koleksiyon hiç ilgimi çekmedi gerçi yakından görmedim belki ilgimi çeken birşeyler olabilir. Bu arada seni rüyamda gördüm bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünler gereksiz oluyo cidden ama aradan bir iki tane güzel çıkıyor :)) Yaa :D

      Sil
  3. Bu üründen bende de var. Ürün çok yumuşak ve toz toz olmaya müsayit bence. Ben nasıl kırıldığını anlamadan kırıldı. Presledim ama ne gariptir ki tutmuyor ürün kendini. Tekrardan dağılıyor. Çok dikkatli kullanılmalı.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe