Essence Beauty Beast Collection #01 Baby Baby Ooh!

/
0 Comments



Good morning everyone!
Today I'm going to talk about the nail polish that I got from Essence's new collection which is Beauty Beast.

Also don't forget to check the SWAAG HIGHLIGHTER's post :)  




Herkese günaydın!
Bugün Essence'in Beauty Beast koleksiyonundan aldığım bir diğer ürün olan bu ojeyle karşınızdayım :)

Aldığım bir diğer ürün olan SWAAG AYDINLATICI yazısına da bakmayı unutmayın :)






I have never been a huge fan of Essence nail polishes because they always have an aplicator that really hard to work with but god damn it these nail polishes always picking me up with their gorgeous colors.


I can describe th Baby Baby Ooh!'s color as a warm undertoned deep purple color that has a very fine shimmers in it. It gives the color in one coat but if you want to see the exact color, you should go with two coats. At the first coat, the texture was just like what am I expect from a nail polish and then suddenly it started to get dry when I was at the middle of second coat and it is a sad thing of course.


These nail polishes are very affordable but there are much better nail polish brands like Pastel, Flormar and  they are cheaper than the Essence ones. But this was a limited edition and I like to give the LE products go. 






Essence ojelerin hiç bir zaman fırçalarını sevemedim. Hep sert ve kullanımı zor oluyorlar. Ancak bu ojeler her seferinde beni güzel renkleriyle kendilerine çekiyorlar ve her seferinde de kendimi kasada ödeme yaparken buluyorum.


Baby Baby Ooh!'un rengini size her ne kadar fotoğraflarda aynı çıkmasa da sıcak alttonlu içinde son derece minik ışıltılar barındıran bir mor rengi olarak tanımlayabilirim. Oje tek katta rengini veriyor ama tam rengi almak için ikinci kat gerekiyor. Ojenin yapısı ilk uygulamada oldukça güzeldi. kıvamı yerindeydi, sevimsiz fırçasına rağmen ilk katı sürdüm ve 2. kata geçtim. 2. katı uygulamaya başladığımda ojenin kıvamı bir anda koyulaşmaya başladı ve uygulanması zorlaştı. 


Bu ojeler 2.95tl fiyata sahipler ve uygun fiyatlı sayılabilirler ancak Flormar'ın ve Pastel'in ojeleri ile kıyaslayacak olursak kesinlikle bu iki markaya yönelirdim. Ancak bu oje sınırlı üretimdi ve bende sınırlı üretim olan ürünleri seviyorum dolayısıyla deneyerek çok bir şey kaybetmedim :)
Ama eğer siz uzun vadeli ve kaliteli bir oje arıyorsanız tavsiye edeceğim bir ürün ne yazık ki değil.






Thank you guys for reading! See you on a new post!

Have a good day!

email : egetunca0@hotmail.com

twitter: @egetunca0


Okuduğunuz için teşekkür ederim! Yeni bir yazıda görüşmek üzere!

Harika bir gün dilerim!

email : egetunca0@hotmail.com

twitter: @egetunca0




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe