Coastal Scents Alışverişi

/
3 Comments


Herkese günaydın!

Bugün sizlere paylaşmakta epey bir geciktiğim Coastal Scents alışverişimden bahsedeceğim.


Amerika'da ''Black Friday'' yani bildiğim kadarıyla şükran günü öncesindeki cuma indirimleri bir acayip oluyor. Neredeyse tüm ürünlerde çok büyük indirimler oluyor ve kimse de bu indirimleri kaçırmak istemiyor haliyle. 
Ben de bu indirim kaçırmayı sevmeyen insanlardan biri olarak Coastal Scents'in ''Tüm site %50 indirimde'' mailini görür görmez daha önce çoktan hazırlamış fakat almaya vakit bulamamış olduğum ürün listesini sipariş ediverdim. Buyrunuz listesi:






Ve tabi ki %50ye dayanamayıp ihtiyacım olan (fırçalar) ve olmayan (geriye kalanlar) her şeyi topladım.  


**Fırça yıkamaktan nefret ettiğimi söylemeliyim. Hatta 1 milyon tane fırça edinip hayatım boyunca bir daha fırça yıkamamak gibi ideallerim var.




**Siparişlerimin ilkini 30 Kasımda ikincisini ise  1 aralıkta verdim. Benim seçtiğim kargolama yöntemine göre normal geliş süresi 10 - 20 gün arası ancak yılbaşı dolayısıyla yoğunluk olacağından daha geç gelmeleri de gayet muhtemel ne yazık ki :) **


Ve shippinge bir sürü para bayılarak bu Yılbaşı alışverişinin bir kısmını hallettim :) Şimdi aklımda yazısını BURADAN  okuyabileceğiniz dilek listemdeki ürünleri toplamak var. Bakalım yapabilecek miyim? 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Herkese harika bir gün diliyorum!

Sevgiler!

email: egetunca0@hotmail.com

twitter: egetunca0




You may also like

3 yorum:

  1. ben de black fridayde far ve allık paleti hayalleri kuruyodum shipping aldığım şeylerle aynı fiyata gelince(20 küsür dolar) vazgeçtim :( büyük warm eyeshadow paleti çok fena aklımda kaldıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o paletlerin kargosu çok pahalıya geliyo ya sinir oluyorum :(

      Sil
  2. Zaten şu anda yani benim bildiğim kadarıyla coastek scents'in kendi websitesinden türkiye ye gönderim olmuyo. Yani artık şansımızı kaybettik bir de neden böyle senşn blogunda bir oldu tam oluuyo yoksa hiç yani mesela en son 11 mayısta yazmışsın üzerinden bir ay geçti yani ya böyle ara ara olsun ama paylaşım sıklığı aynı olsun yani bir gün olup on gün olmamazlık gibi biley olmasın anladınız bence demek istediğimi

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe