Bourjois Delice de Poudre Bronzlaştırıcı Pudra

/
2 Comments



Herkese süper enerjik bir perşembeden günaydın! 
Bugün sizlere amazon.co.uk alışverişimin son parçası olan ve resmen kafamı karıştıran Bourjois bronzlaştırıcıdan bahsedeceğim :) Birazdan neden kafamı karıştırdığını anlayacaksınız :)



Fakat öncelikle aldığım diğer ürünlerin yazılarını okumadıysanız sizi şöyle alalım:




Öncelikle ürün karton bir kutuda geliyor. Aynasının olmayışı beni çok memnun etmedi ancak ürünün hafif oluşu bir artı sayılabilir. Ürün klasik allık boyutlarında yani bir bronzer için küçük sayılır. 
Yapısı bana biraz sert geldi. Elime almakta zorlanıyorum. Ayrıca pigmentasyonunu çok başarılı bulmadım. Benim rengim 51 numara. Bu bana biraz açık kalıyor ve turuncu duruyor. 



 İşte şimdi kafa karıştıran kısma geldik. Ben bu bronzlaştırıcıyı ciddi manada elimden düşürmüyorum. Şaka gibi değil mi? Neredeyse adam gibi bir özellik sayamadım ancak Real Techniques Tappered Brush ile bu bronzlaştırıcı makyaj çantamın demirbaşları oldular. Çünkü ürünü sürerken hoş bir koku yayıyor ve bu çok hoşuma gidiyor. Esas bu ürünü bana kullandırtan ise ürünün tam anlamıyla ''SÜR-ÇIK'' oluşu. O kocaman fırçayla üründen bolca alıp uyguluyorum ve çantama atıp çıkıyorum. Özellikle acelem olan durumlarda (yani her zaman) hiç bir zaman fazla kaçmayacağı için titizlenmem gerekmiyor.


Şimdi ürüne bir de yakından bakalım.










Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! 
Sevgiler!

Email: egetunca0@hotmail.com

Twitter: egetunca0


You may also like

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım aynı zamanda aynı ürünün yazısını paylaşmışız pişti olduk =P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne tesadüf :D Sen de güle güle kullaaan :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe