Bourjois Bronzing Primer

/
2 Comments






Herkese günaydın!

Bugün İngiliz bloglarda görüp deliler gibi istediğim ve sonunda Amazon.co.uk'den aldığım Bourjois Bronzing Primer ile karşınızdayım :)






Bu ürün primer, yani baz olarak geçiyor ancak ister tek başına, ister fondötenin altına, ister üstüne uygulayabiliyorsunuz. Ürünün köpük gibi bir formu var ancak yüze uygulandığında satin bir yapı kazanıyor. Verdiği renk biraz turuncumsu, yani bronzer sevmeyenler için uygun değil. Fakat bronzer seviyorsanız, kesinlikle şans verebileceğiniz bir ürün. 


Bu ürünle ilgili tek sevmediğim şey tuhaf kokusu oldu. Tasvir etmek biraz zor ancak tuhaf bir şekilde limon - limon kolonyası tarzı bir kokusu var ve bu bazen beni rahatsız edebiliyor.







Ben bu ürünü Real Techniques Stippling Brush'la uygulamayı seviyorum. Ayrıca parmaklarla da iyi bir sonuç veriyor ancak fırça ile kontrol daha kolay oluyor. 

Ve diğer hiç bir ürünün başaramadığı gibi bu ürün de yüzümde çok uzun süre dayanmadı fakat bu tamamen benim cildimle alakalı bir durum.






**Ürünün uygulama videosunu çekmeyi planladığımdan yüzümde göstermedim. Video yayınlanır yayınlanmaz burada paylaşacağım**

Toparlamak gerekirse ürünü gayet beğendim. Bir bronzlaştırıcı delisi olarak severek kullandığım bir ürün oldu. Fakat yine de elimden düşüremediğim bir ürün değil.

 Tekrar alır mıyım? 18 ml bir bronzlaştırıcıyı bitirebilirsem neden olmasın?


O zaman hepinize keyifli cumalar! Ha gayret! Yarın tatil :)

Sevgiler!

Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: egetunca0





You may also like

2 yorum:

  1. İçinde bence fazla turunculuk var :( Youtube da kesin biliyorsundur Chloe var o ya NYX yada MUFE nin bildiğin gri farını kullanıyor müthiş duruyor ama ben daha gri farla kontüre cesaret edemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off izlemez miyim :P Gri far çok doğal duruyoor yaa biraz soğuk ama :P

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe