Yolda Blog Okumak

/
0 Comments






Herkese günaydın!
Bugün size ne yazık ki güzellik hakkında bir yazım yok. Ancak bir hatırlatma veya bilgilendirme yazım var :) 


Ben her sabah saat 9'da bloğa yeni yazı ekliyorum ve bunu Blogger'ın sunduğu programlama seçeneği ile yapıyorum. Fakat ne yazık ki bazen gece 12'den sonra yazı yazdığımda yazımı yanlış programlayabiliyorum ve bu yüzden de her sabah saat 9'da yazımın yayınlanıp yayınlanmadığını kontrol etmek zorunda kalyorum.

 Saat 9 ise okuldaki boş bir anıma geliyor ve böylece hem bloğumu kontrol edip hem de sevdiğim blogları okuyabiliyorum. (Ne yazık ki telefonum üzerinden yayınlanmayan yazıları yayınlayamıyorum veya yorum onaylayamıyorum ancak akıllı telefonların bir çoğu bunu yapabiliyor.)

Eğer sevdiğiniz blogların yazılarını anında okumak istiyorsanız benim gibi bloğun adresini girerek , googledan aratarak veya Bloglovin' üzerinden onlara ulaşabilirsiniz. 

Ben özellikle Bloglovin'i bu açıdan çok seviyorum. Hem blogları okuması kolay, bulması kolay  hem de binlerce bloğa kolayca ulaşabiliyorsunuz. Yazıları beğenebiliyorsunuz ve yazı kaçırma ihtimaliniz azalıyor. Eğer hala denemediyseniz bir elinizde kahve diğer elinizde telefon oturup günün en sıkıcı anlarında sevdiğiniz blogları okumanızı tavsiye ederim. İnanın bana ilaç gibi geliyor.


Herkese güzel bir kahvaltının ardından keyifli bir gün dilerim! Pazar'ın tadını çıkarın, yarın çok iş var :)

email: egetunca0@hotmail.com








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe