Wish List #1

/
0 Comments

**This post will be about my wishlist and products that I can't find in Turkey so the language is in Turkish. Forgive me :) See you tomorrow! Have a wonderful Sunday!

Herkese günaydın!
Son zamanlarda severek okuduğum bloglarda bir dilek listesi furyası vardı ve ingiliz bloglarda gördükçe deli gibi istediğim ürünlerden size bir post hazırlamak istedim. Bu ürünleri bir kaçı hariç ne yazık ki Türkiye'de bulamıyoruz. Bu duruma gerçekten çok üzülüyorum fakat yapacak bir şey yok :( 

Hadi bakalım başlayalım :)



1- Houglass Ambient Lighting Palette : Bu ürünü ilk olarak ya Lily Pebbles'ta ya Vivianna Does Make Up'ta görmüş olmam lazım ancak pudra kullanmayan biri olarak resmen aşık oldum. Paketi çok güzel ve yanılmıyorsam içerisinde bir bronz ışıltı veren, iki de hem aydınlatan yüz pudrası var. Ancak hepsi tüm yüze uygulanabilecek yapıdaymış. Bu paletin yazılarını okudukça içim bir fena oluyor :)








NARS One Night Stand Blush Palette:  Bu paleti gördüğüm anda resmen yıkıldım. İçerisinde Nars'ın en çok sevilen allıklarından Orgasm, Deep Throat ve Laguna var. Ayrıca isimleri Mistinguette, Goulue ve Devotee  olmak üzere bildiğim kadarıyla sınırlı üretim olan 3 adet allık daha eklemişler. TR'ye gelir mi bilmiyorum ancak son derece karlı bir palet.

Fotoğraf: amarixe.com










Emma Hardy Cleansing Balm:  Bu ürün benim resmen içimde kanayan yaram. İlk olarak Pixiwoo'da gördüm ve paketine bayıldım! Sonra yavaş yavaş Lily Pebbles, Jenny Purr, Ghost Parties vs vs (atladığım isimler illaki vardır) diye yayılmaya başladı ve övgü üzerine övgü alan bir ürün oldu. Lily Pebbles'ın cilt bakım rutini videosunda gördüm ve iyice kafayı yiyip aramaya başladım ama Feelunique.com 'daki 56$'lık fiyatıyla sadece bakmakla yetineceğim bir ürün oldu. Eğer siz de almak istiyorsanız tavsiye etmem çünkü o fiyatıyla ya gümrükte takılır ya da yolda kırılır dolayısıyla yurt dışından almak en mantıklısı :)

Fotoğraf: gh0stparties.com








Jouer Blushing Beauty Palette: Ah Jouer! Adını bile doğru düzgün telaffuz edemediğim dikdörtgen ünce uzun allıkları ile gönümü fetheden kozmetik markası! Lily Pebbles'ın Face Of The Day'lerinde görüp görüp parmağımı ağzımda bırakan bir çok üründen bir tanesi. Ve Bu marka aşağıda çok anlaşılmasa da birbirine geçmeli, takıp çıkarılabilen bir palet hazırlamış. Tabi ben bunu bayıldığım bloggerlardan Amelia Liana'da görüp istemez miyim? Tabi ki isterim!

Fotoğraf: liana-beauty.com








Lorac Pro Palette: Michelle Phande görüp renklerine aşık olduğum ( özellkle mauve gold ve it bronze renklerine) Temptalia'da bakıp bakıp tekrar aşık olduğum yegane palet. Üst sıra mat farlardan oluşuyor. Alt sıra ise üstteki renklerin  aynısının simli hali veya üsttekilere yakın renklerin simli hali. Bayılıyorum!

Fotoğraf: temptalia.com








YSL Youth Liberator Foundation: Şu pakete bir bakar mısınız? Şu zarafete, şıklığa? Bıritiş bloggerların bu listeye kattığı bir diğer ürün de tabi ki bu fondöten oldu. Aslında Vivianna'nın diğer favorisi olan Bourjouis Happy Light Fondöteni de çok merak ediyorum ancak bu varken onun lafı bile edilmez. Ha tabi bu fondötene Boyner'e 170 TL bayılıp sahip olur muyum? Hiç sanmıyorum.







Ayrıca fotoğraflarını bulamadığım Clinique All About Shadow  tekli farlarının Black Honey ve Olive In My Martini isimli farlarını da çok merak ediyorum. Vivianna saolsun. :)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim! Keyifli Pazarlar!


email: egetunca0@hotmail.com





















You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe