Things That Makes Me Happy #2

/
2 Comments



Hey guys! 
Today I'm going to talk about the things that make me happy. I have made a post about it before and If you want to see it just CLICK HERE :)



Herkese günaydın!
Bugün gecikmiş bir yazıyla karşınızdayım ve tamamen teknik aksaklıklar yüzünden saat 9'un yazısı 12'den geç yayınlanıyor kusuruma bakmayın. Bugün size daha önce ilk versiyonunu  ŞURADA yapmış olduğum beni mutlu eden şeyler isimli yazımın 2. versiyonunu göstereceğim :)


1- MAC Haul! - MAC Alışverişi ( bir kısmı Gökhan'ın hepsi benim değil :))




2- Taking notes about new products and planning the following posts :)/ Yeni alınan ürünler hakkında notlar almak ve gelecek yazıları planlamak :) (her günümü tek tek planlıyorum. Bende hafif paranoyaklık var sanırım.)






3-Seeing my colorful eyeshadows (especially Mac ones) / En sevdiğim farlarımı böyle rengarenk görmeyi çok seviyorum özellikle de Mac olanları.




4-And of course, a whole box of After Eight Chocolates which is my favorite! / Ve tabi ki Karşımda bir kutu dolusu After Eight çikolata görmek! Bayılıyorum bunlara!





Have a nice weekend eyeryone!

email: egetunca0@hotmail.com



Herkese güzel bir haftasonu dilerim!

email: egetunca0@hotmail.com



You may also like

2 yorum:

  1. Hmm seninle çok ortak noktamız var gizli kardeşim falan mısın acaba?? :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe